اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

غربالگری کرونایی ۴۸۴ هزار مسافر در بدو ورود به کشور/انتقال ۱۸۹ نفر به قرنطینه

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت۴۸۴ هزار و ۷۶ نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا خبر داد.

   بازخبر/   مهدی ولیپور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت و مراقبت بهداشتی مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، گفت: در اجرای این طرح که با همکاری جمعیت هلال احمر همراه با وزارت بهداشت در حال اجراست تا صبح امروز دوم مرداد ماه، وضعیت سلامت ۴۸۴ هزار و ۷۶ نفر از مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد ارزیابی قرار گرفته و علائم کرونا در آنان کنترل شده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۱۸۹ نفر هم به دلیل دارا بودن علائم ابتلا به کووید۱۹ به قرنطینه منتقل شدند، گفت: این آمار نسبت به روز قبل یعنی اول مرداد ماه، دو نفر افزایش داشته است.

رییس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون ۴۸ هزار و ۵۵۳ نفر تست pcr و ۶۸ هزار و ۱۷۳تست فوری کرونا از مسافران اخذ شده است، گفت: ۴۷۱ نیروی عملیاتی در اجرای این طرح مشارکت دارند.

به گفته ولیپور، در حال حاضر این طرح در ۲۸ ورودی کشور از جمله پایانه های مرزی، دریایی و هوایی اجرا می‌شود و اجرای آن تا هر زمانی که ستادملی مقابله با کرونا اعلام کند، ادامه خواهد داشت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *