اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

کمبود شدید تخت بیمارستانی در شهرستان پارسیان

فرماندار شهرستان پارسیان گفت: شهرستان پارسیان در بی سابقه ترین شرایط از لحاظ بستری و مراجعات سرپایی به سر می برد.

بازخبر/  مجتبی رضاپور در گفت و گو با ایسنا، افزود:  شهرستان پارسیان در بی سابقه ترین شرایط از لحاظ بستری و مراجعات سرپایی به سر می برد و با کمبود شدید تخت بیمارستانی در شهرستان پارسیان مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تقاضای تجهیز ۲۰ تخت جدید از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ارسال شده است، تصریح کرد: برون رفت از شرایط بحرانی کرونا، نیازمند تعامل و همکاری فوق العاده مردم دارد.

رضاپور با اشاره به اعمال محدودیت های شدید کرونایی در شهرستان پارسیان تا اطلاع ثانوی و بهتر شدن اظهار کرد: موارد بستری و مراجعه سرپایی بخاطر عدم رعایت توصیه های بهداشتی از۲۰ درصد به ۴۵ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به عدم فعالیت گروهای شغلی ۲، ۳ و۴ در شهرستان پارسیان، اضافه کرد: تنها گروهای شغلی ۱ مجاز به فعالیت هستند و با حضور نماینده فرمانداری و گشت مشترک نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و هلال احمر بازدید از اصناف شهرستان به صورت روزانه انجام و با متخلفین و کسانی که نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی بی اعتنا هستند بدون اغماض نسبت به پلمپ کردن آن واحد صنفی با هماهنگی مراجع قضایی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان پارسیان ادامه داد: ورود خودروهای غیر بومی به شهرستان و خروج خوردهای شخصی به شهرستان های دیگر و سطح روستاها ممنوع است و پلیس راهور و نیروهای هلال احمر در شهرستان با جدیدت نسبت بر اجرای این مصوبه ستاد کرونا اقدامات لازم را صورت دهند.

وی با بیان اینکه جریمه ۱۰ میلیون ریالی برای ناقضان محدودیت های کرونایی در شهرستان پارسیان اعمال می شود، عنوان کرد: فعالیت سالن های ورزشی و مکان های سربسته تا اطلاع ثانوی و بهتر شدن شرایط شهرستان ممنوع است.

رضاپور در پایان گفت:  با هماهنگی نیروی راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در شهرستان پارسیان اجرا خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *