اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

خدمات‌رسانی کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس در روز عرفه و عید قربان

مدیر کشتارگاه دام شهرداری بندرعباس از خدمات‌رسانی ویژه کشتارگاه شهرداری بندرعباس در روزهای عرفه و عید سعید قربان خبر داد.

بازخبر/   عباس احمدی صبح امروز (۲۷ تیرماه) در این ارتباط اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری بندرعباس با همکاری ناظرین شرعی و بهداشتی اداره کل دامپزشکی، نیروی انتظامی در راستای ارتقاء سلامت جامعه و کنترل عرضه دام سالم در روز عرفه و عید سعید قربان به شهروندان عزیز خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حضور یافتن در کشتارگاه ضروری است، تصریح کرد: از مراجعه کنندگان به کشتارگاه دام در روز عید قربان خواهشمندیم حتما با ماسک و رعایت کامل پروتکل بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی، از آوردن کودک خردسال و از ازدحام جمعیت خودداری کنند و با توجه به گرمای هوا در ساعات اولیه صبح مراجعه و همکاری لازم با پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و ناظرین بهداشت داشته باشند.

احمدی اظهار کرد:  در مدتی که شهروندان برای تهیه دام مراجعه می کنند، پرسنل  سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی و دامپزشکی  شهرستان در محل عرضه دام برای معاینه دام‌ها و ارائه خدمات به شهروندان حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می‌توانند با مراجعه به کشتارگاه دام شهرداری و جایگاه‌هایی که برای عرضه دام زنده در این محل دایر هستند، نسبت به تهیه آن اقدام کنند، تصریح کرد: خدمات رسانی به شهروندان در روز عید سعید قربان از ساعت ۵ صبح  الی ۱۷ عصر است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *