اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار شهرستان بندرعباس:

باید سیستم نوبت دهی الکترونیکی در مطب ها راه اندازی شود

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه مطب های پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا را بیشتر رعایت کنند، تصریح کرد: باید سیستم نوبت دهی الکترونیکی در مطب ها راه اندازی شود تا از ازدحام جمعیت در مطب ها کاسته شود.

بازخبر/ عزیزاله کناری در گفت و گو با ایسنا، افزود: از امروز گروه‌های شغلی دو، سه و چهار با توجه به شرایط قرمز کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه گروه شغلی یک نیز مشروط به رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی کرونا و فاصله گذاری اجتماعی مجاز به فعالیت هستند، تصریح کرد: هرگونه تجمع و ورود خودروهای غیر بومی به شهرها و خروج خودروهای بومی از شهرها در راستای اجرای مصوبه‌های ستاد استانی مدیریت کرونا ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: ورودی و خروجی شهرستان توسط نیروهای پلیس راه، عوامل انتظامی و هلال احمر برای جلوگیری از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی کنترل می‌شود و چنانچه فرد یا صنفی از این مقررات تخطی کند با برخورد قانونی روبه‌رو خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با بیان اینکه مطب های پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ستاد کرونا را بیشتر رعایت کنند، اظهار کرد: مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس باید نظارت لازم و دقیق را بر مطب های زیر مجموعه خود داشته باشد تا پروتکل های بهداشتی ، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی به خوبی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه باید سیستم نوبت دهی الکترونیکی در مطب ها راه اندازی شود تا از ازدحام جمعیت در مطب ها کاسته شود، خاطرنشان کرد: از شب گذشته بازدید مستمر از مطب های سطح شهر انجام خواهد شد و در صورت عدم مشاهده دستورالعمل های بهداشتی برخورد جدی با صاحبان مطب ها خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *