اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
فرماندار شهرستان قشم:

تعلل در دریافت واکسن کرونا موجب ضایع کردن حقوق دیگران می شود

فرماندار شهرستان قشم گفت: رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و تعلل در دریافت واکسن علاوه بر آسیب زدن به خود، موجب ضایع کردن حقوق دیگران می شود.

بازخبرعلیرضا نصری در گفت و گو با ایسنا، افزود: با یادآوری سختی هایی که اقشار مختلف بر اثر شیوع بیماری کرونا متحمل شدند، بی تفاوتی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تعلل در دریافت واکسن را موجب کم اثر کردن مجاهدت کادر بهداشت و درمان، همت افتخارآمیز دانشمندان ایرانی در تولید واکسن کرونا  و کند کردن روند خروج از وضعیت فعلی است.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای ایفا مسئولیت اجتماعی خود، حفظ سلامت عمومی  و قدردانی از مجاهدت و همت کادر درمان و دانشمندان پزشکی، سهل انگاران و بی تفاوت ها را طرد و ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی دیگران را هم به این ضرورت اجتناب ناپذیر دعوت کنیم.

نصری از متنفذین اجتماعی، همه مردم بخصوص صاحبان روایی سخن و قلم خواست، در کنار رعایت شیوه نامه های بهداشتی، گروه‌های سنی اعلام شده از سوی  شبکه بهداشت و درمان را برای دریافت واکسن تشویق کنند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم همچنین خواستار مقدم دانستن سلامت عمومی و پیشگیری از تحمیل خسارات بیشتر جانی و مالی  بر برگزاری آئین‌های دینی – مذهبی  در وضعیت کنونی شد.

نصری ابراز امیدواری کرد: مردم با پرهیز از برگزاری جشن و دورهمی‌های عید قربان، این ویروس منحوس را قربانی و به مدد همبستگی و اتحاد، از این شرایط بحرانی سربلند و دلخوش عبور کنیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *