آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان:

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب و قوانین انجام شده است

استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی، گفت: در استان هرمزگان فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

بازخبر/    فریدون همتی صبح امروز (۲۷ تیرماه) در نشست شورای معادن استان هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود، عنوان کرد: در هرمزگان، ۲۱۶ معدن در ۴۶ محدوده معدنی و ۱۷۰ محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

وی با بیان اینکه برای این مزایده در هرمزگان ۱۷۸ نفر متقاضی داشتیم که برای ۷۰ محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها فاقد متقاضی و پیشنهاد بودند، افزود: در سطح ملی بنا به دلایلی برگزاری این مزایده فعلا متوقف شده است.

همتی با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی در این نشست، تصریح کرد: در استان هرمزگان فرآیند این مزایده ملی دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

وی اضافه کرد: مکاتبه ای با ریاست محترم قوه قضائیه خواهیم داشت و تلاش می کنیم در سطح ملی و استانی، اشکالات این امر رفع شود.استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی فعلا متوقف شده است اما امیدواریم با تعامل قوه قضائیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *