ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
استاندار هرمزگان:

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان طبق چارچوب و قوانین انجام شده است

استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی، گفت: در استان هرمزگان فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

بازخبر/    فریدون همتی صبح امروز (۲۷ تیرماه) در نشست شورای معادن استان هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود، عنوان کرد: در هرمزگان، ۲۱۶ معدن در ۴۶ محدوده معدنی و ۱۷۰ محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.

وی با بیان اینکه برای این مزایده در هرمزگان ۱۷۸ نفر متقاضی داشتیم که برای ۷۰ محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها فاقد متقاضی و پیشنهاد بودند، افزود: در سطح ملی بنا به دلایلی برگزاری این مزایده فعلا متوقف شده است.

همتی با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی در این نشست، تصریح کرد: در استان هرمزگان فرآیند این مزایده ملی دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.

وی اضافه کرد: مکاتبه ای با ریاست محترم قوه قضائیه خواهیم داشت و تلاش می کنیم در سطح ملی و استانی، اشکالات این امر رفع شود.استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی فعلا متوقف شده است اما امیدواریم با تعامل قوه قضائیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *