ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:

به دنبال بازگشایی راه های مسدود شده در بشاگرد، سیریک و حاجی آباد هستیم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بر اثر بارندگی های روز گذشته، راه ارتباطی ۲۳ روستا در شهرستان‌های بشاگرد، سیریک و حاجی آباد مسدود شد.

بازخبر/   مهرداد حسن زاده صبح امروز (۲۷ تیرماه) با بیان اینکه اکنون شمار زیادی از این مسیرها بازگشایی شده اند، افزود: اکنون در ۱۱ روستا در منطقه کوهشاه احمدی حاجی آباد رفت و آمد به سختی در حال انجام است و از فرماندار حاجی آباد خواسته شده است که به علت ادامه بارندگی، فعلاً مسیرهای مهم و حیاتی بازگشایی شوند.

وی ادامه داد: بازگشایی کامل مسیرهای خاکی این منطقه نزدیک به ۴ روز طول می‌کشد و پس از فروکش کردن بارندگی همه مسیرها با جدیت بیشتری بازگشایی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه مسیر ارتباطی ۸ روستا نیز در پشتکوه سیریک به علت بارندگی قطع شد که با تلاش کارکنان راهداری راه ۶ روستا بازگشایی شد، خاطرنشان کرد: در شهرستان بشاگرد نیز مسیر ارتباطی قطع شده ۴ روستا بازگشایی شده و اکنون رفت و آمد در جریان است.

وی با اشاره به اینکه برق نیز در مناطق روستایی چند شهرستان از جمله روستاهای کوهشاه احمدی، میناب و بشاگرد نیز قطع شد، ولی اکنون وصل شده است، اضافه کرد: ۳۰ راس دام بر اثر بارندگی در منطقه دهستان بخش مرکزی حاجی آباد تلف شدند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *