چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب

قبل از دریافت پیامک از مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون خودداری کنید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: با توجه به واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا، افراد کمتر از ۶۰ سال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا نام نویسی نکنند چرا که به هیچ عنوان واکسن به آن‌ها تزریق نمی‌شود.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن هشت نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۸۶ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه ۱۸۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۸۰۳ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۰۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی عنوان کرد: با پیگیری‌های انجام شده سهمیه واکسن کرونای استان افزایش یافته است و تاکنون نیز ۱۰ هزار واکسن ایرانی کرونا ساخت شرکت دارویی برکت در دو مرحله تحویل استان شده است.

نوروزیان اظهار کرد: از امروز واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ تا ۷۰ سال در شهرستان پارسیان آغاز می‌شود و سالمندان به هیچ عنوان قبل از تماس با آن‌ها به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: سالمندان در بندرعباس هم در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا نام نویسی کنند و قبل از دریافت پیامک از مراجعه حضوری به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مردم درخواست کرد با توجه به واکسیناسیون گروه سنی ۶۰ سال به بالا، افراد کمتر از ۶۰ سال در سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا نام نویسی نکنند چراکه به هیچ عنوان واکسن به آن‌ها تزریق نمی‌شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *