اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

شروع نوبت دوم واکسن آسترازنکا در هرمزگان از پایان تیرماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: طبق دستورالعمل سند ملی واکسیناسیون نوبت دوم واکسیناسیون افرادی که واکسن آسترازنکا را دریافت کرده اند از ۳۰ تیرماه آغاز می‌شود.

بازخبر/  دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۲ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۷۸ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: ۲۰۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۷۸۴ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

وی با بیان اینکه از مجموع بستری ها، ۱۰۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۴ نفر از آنها وخیم است، اظهار کرد: طبق دستورالعمل سند ملی واکسیناسیون نوبت دوم واکسیناسیون افرادی که واکسن آسترازنکا را دریافت کرده اند از ۳۰ تیرماه آغاز می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مکان و زمان واکسیناسیون مرحله دوم از طریق پیامک یا تماس تلفنی اعلام می‌شود و نیاز به مراجعه حضوری نیست.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *