ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

کمبود شدید تخت بیمارستانی و نیروی درمان در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمرگان گفت: کمبود نیروی کادر درمان از مشکلات استان است و متاسفانه در استخدامی جدید نیروی پرستاری به ما نداده‌اند.

بازخبر/   دکتر حسین فرشیدی شب گذشته (۱۵ تیرماه) در جمع خبرنگاران، افزود: استان هرمزگان به علت افزایش بیماران کووید-۱۹ با کمبود شدید تخت روبه‌رو است و با مرخص کردن بیماران بخش‌های جراحی و قلب، افراد کرونایی بستری می‌شوند.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی کادر درمان از مشکلات استان است و متاسفانه در استخدامی جدید نیروی پرستاری به ما نداده‌اند، تصریح کرد: تاکنون بخاطر معوقات بیمه‌ها نتوانستیم داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ در حال حاضر بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه مطالبه داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمرگان اضافه کرد: یکی از اهداف ما افزایش واکسیناسیون است، اگر بتوانیم تا یک ماه آینده گروه سنی ۵۰ ساله‌ها را واکسن بزنیم، از مرگ و میر افراد زیادی جلوگیری خواهیم کرد.

فرشیدی در پایان عنوان کرد: از بنگاه‌های اقتصادی و خیرین استدعا داریم تا در حوزه تامین دارو و پرداخت بدهی‌ به شرکت‌های دارویی به ما کمک کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *