آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

در صورت داشتن علائم کرونا به کجا مراجعه کنیم؟

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: شهروندان در صورت داشتن علائم کرونا به مراکز ۱۶ ساعته و در صورت حال نامساعد به اورژانس و بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

بازخبر/ دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۵ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۴۷۵ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۲۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۷۶۲ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۱۰۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۸ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی درباره علت افزایش آمار کرونا در استان هرمزگان بیان کرد: در تعطیلات رسمی سفرهای درون استانی و دورهمی‌ها افزایش می‌یابد و این موضوع موجب افزایش شمار مبتلایان می‌شود.

نوروزیان، تصور بسیاری از مردم مبنی بر تعطیلی مراکز ۱۶ ساعته و سرپایی در ایام تعطیلات را از دلایل مراجعه دیرهنگام برای درمان کرونا دانست و عنوان کرد: متاسفانه همیشه پس از تعطیلات با یک اوج و شمار بالای مراجعه مردم به این مراکز مواجه‌ایم در حالیکه این مراکز در ایام تعطیلات نیز آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

وی از مردم خواست در صورت داشتن علائم کرونا به مراکز ۱۶ ساعته و در صورت حال نامساعد به اورژانس و بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *