ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان:

به دنبال اقدامی ریشه ای در ورزش هرمزگان بودیم/باید شوک مثبت وارد کنیم

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان گفت: به طور حتم تاسیس این شرکت منشا خیر و منفعت برای کل ورزش استان در سراسر هرمزگان می شود و حمایت خود از تیم های موجود را قطع نخواهیم کرد هرچند این امر نباید سبب آن شود که دیگر باشگاه ها خود از درآمدزایی غافل شوند.

بازخبر/  محمد باقر کشفی در گفت و گو با ایسنا، افزود: از مدت ها قبل استاندار هرمزگان به دنبال اقدامی زیرساختی در حمایت از ورزش بود که این امر ماندگار باشد و تا سال های سال سبب خیر و منفعت برای ورزش به ویژه در بخش حرفه ای باشد.

وی با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات متعدد سرانجام به این نتیجه رسیدیم تا با تأسیس یک شرکت فرهنگی ورزشی بتوانیم چتر حمایتی خود را بر ورزش هرمزگان بگسترانیم، اظهار کرد: با بررسی اساسنامه ها متعدد شرکت های ورزشی چون فولاد خوزستان، فولاد مبارکه اصفهان و … سرانجام با توجه به ظرفیت های استان هرمزگان اساسنامه ای نیز تهیه و به تصویب رسید.

کشفی با بیان اینکه در مرحله نخست ۶ بنگاه اقتصادی شامل فولاد هرمزگان، صبا فولاد، پالایشگاه نفت بندرعباس، شیرین سازی آب دریا، ایزوایکو و بناگستر کرانه نیز به عنوان حامیان مالی به عنوان سهامدار معرفی شدند، اضافه کرد: این اساسنامه در ۴۲ ماموریت و در ۴ بخش تهیه شده و سعی شده تمامی جغرافیای هرمزگان، رشته های مختلف، تیم های پایه، آموزش و استعدادیابی و استفاده از ظرفیت خاک خوردگان و کارشناسان حوزه ورزش را در بربگیرد.

وی ادامه داد: چهار بخش اساسنامه شامل ورزش حرفه ای همچون فوتبال، بسکتبال، والیبال و هندبال و آبی ساحلی، تقویت تیم های موجود استان در لیگ های کشوری، حمایت از هیات ورزشی با ظرفیت و پتانسیل در استان و حمایت از قهرمانان ورزشی هرمزگان در عرصه مسابقات بین المللی و کشوری شامل می شود.

مدیرعامل شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان با اشاره به اینکه تیم های موجود در لیگ های کشوری را براساس شاخص های مشخص شده حمایت خواهیم کرد، تصریح کرد: به طور حتم تاسیس این شرکت منشا خیر و منفعت برای کل ورزش استان در سراسر هرمزگان می شود و حمایت خود از تیم های موجود را قطع نخواهیم کرد هرچند این امر نباید سبب آن شود که دیگر باشگاه ها خود از درآمدزایی غافل شوند.

وی با بیان اینکه در جلسه آتی بودجه باشگاه در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را به تصویب خواهیم رساند تا هرچه زودتر برنامه های خود را عملیاتی کنیم، عنوان کرد: این شرکت تازه تاسیس شده و از امروز حامی ورزش خواهد بود و باید گذشته را فراموش کنیم زیرا در گذشته این شرکت نبوده و نمی توانسته حمایتی کند و از این به بعد باید انتظارات خود را بیان کنیم.

کشفی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بخش فوتبال به دنبال خرید امتیاز لیگ یکی هستیم، بیان کرد: قرار بود در این فصل این اتفاق رخ دهد که عملی نشد و امیدواریم برای فصل آتی در صورت موافقت اعضای هیات مدیره و صاحبنظران این امر رخ دهد تا شاهد رونق در ورزش هرمزگان و یک شوک مثبت به ورزش استان باشیم.

وی در پایان گفت: چه اشکالی دارد یک تیم لیگ یکی داشته باشیم و حمایت کنیم تیم هایی نظیر شهرداری بندرعباس، خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان و هرنگ بستک هم به لیگ ها بالاتر صعود کنند و هرمزگان همچون کرمان و خوزستان صاحب چند تیم در لیگ یک و دو کشور باشد؟!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *