ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

گوگل شخصی چیست؟

سخنان دیروز ساندر پیچای در مراسم رونمایی از گوشی‌های پیکسل این نبود که کاربران می‌توانند چه چیزهایی از گوگل بگیرند، بلکه روی این نکته تأکید کرد که کاربران از «گوگل‌ِخودشان» چه چیزهایی می‌توانند بگیرند؟

 باز خبر,به گزارش خبرآنلاین، در رخداد ۴ اکتبر پیکسل، مدیر اجرایی درباره توسعه هوش مصنوعی/AI و دستیار دیجیتالی صحبت کرد و اینکه هر کاربر به‌زودی قادر به ساخت گوگل متعلق به خودش خواهد بود و نه مثل حالا که یک گوگل برای همه داریم، بلکه گوگل برای هر کاربری مطابق با تعریف انجام‌شده درخواهد آمد.

با این ادبیات مطرح‌شده از سوی مدیر اجرایی گوگل، می‌توان آینده گوگل و آینده وب و دنیای سرچ را حدس زد.

گوگل با قراردادن محتوای بیشتر دیجیتال از طریق دستیار خود می‌خواهد ما را به‌سوی هدایت زندگی شخصی‌مان از این طریق رهنمون سازد و مدیریت بر زندگی‌مان را از طریق دستیار دیجیتال گول، آسان‌تر کند.

اما برای این کار گوگل به دو چیز نیاز دارد: هوش مصنوعی بهتر و توسعه‌یافته تر در کنار داشتن اطلاعات بیشتر از زندگی شخصی‌تان!

قبل از دستیار گوگل/Google Assistant ما Google Now داشتیم که در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد که قول اطلاعات درست در زمان و مکان درست را وعده داده بود و ترافیک را ثانیه‌ای می‌گفت. حالا خواندن ایمیل، برنامه‌ریزی بر اساس تقویم کاری، چه زمانی به‌کار برویم، چگونه به سرکار برویم و صدها تسک دیگر که حالا می‌توان با دستیار گوگل به همه آنها دست‌یافت و به همین خاطر برای توسعه هوش مصنوعی نیاز به دیتای بیشتری از کاربران دارد و فلسفه توسعه گوگل شخصی نیز دقیقاً همین است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *