ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

دستگیری سارقان فیوج با ۲۲ فقره سرقت زیورآلات در هرمزگان

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل مأموران سارقان طلاجات در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.

بازخبر/   سرهنگ عبدالمجید کرمی صبح امروز (۱۴ تیرماه) در تشریح این خبر بیان کرد: در پی چندین فقره سرقت طلاجات از بانوان کهنسال در پوشش مسافر که در سطح شهر بندرعباس انجام شده،رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآ گاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: طی تحقیقات تخصصی صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد که همه سرقت ها به یک شیوه و شگرد انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان اظهار کرد: طی بررسی های دقیق صورت گرفته صحنه ها و محل های مورد نظر در زمان‌های پیک سرقت و با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، هویت سارقان که از طوایف خاص کشور با عنوان باند فیوج بودند راشناسایی کردند.

سرهنگ کرمی بیان کرد: مأموران با رصد فعالیت سارقان، موفق به شناسایی یک دستگاه پراید پلاک مخدوش که اقدام به سوار نمودن بانوان کهنسال در قالب مسافر در سطح شهر انجام می دهد را شناسایی و سریعا نسبت به توقیف خودرو و دستگیری سارقان اقدام کردند.

این مسئول انتظامی ادامه داد: سارقان به محض رؤیت مأموران اقدام به فرار کردند که در یک عملیات غاغلگیرانه و ضربتی خودرو مذکور توقیف و ۳ نفر سارق دستگیر و به پلیس اگاهی انتقال داده شدند.

رئیس پلیس استان هرمزگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شدند ولی با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه و مواجهه با قرائن و مستندات موجود لب به اعتراف گشودند و به ۲۲ فقره سرقت زیورآلات طلاجات از بانوان کهنسال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اقرار کردند.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ نفر سارق و ۸ نفر مالخر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مردم هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *