اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

فراخوان جذب ایده در رویداد “چاره جو” هرمزگان با محوریت شیلات منتشر شد

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان از برگزاری رویداد “چاره جو” با محوریت شیلات با همکاری ورزش و جوانان و شیلات استان به منظور ارائه ایده و محصول‌های فناورانه توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان خبر داد.

بازخبر/   صدیقه مظفر در گفت و گو با ایسنا، تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این دو پیش رویداد در زمینه بررسی مشکلات و معضلات در حوزه شیلات توسط مسئولین و متخصصین این حوزه برگزار شد و جغرافیای طبیعی استان و محوریت معیشتی ساکنان که از طریق صید و صیادی است، محوریت رویداد “چاره جو” در سال جدید به  شیلات  اختصاص یافته و علاقمندان می توانند طرح مفهومی خود را به مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان ارسال کنند.

وی هدف از برگزاری این رویداد ها را ارائه راه حل برای مشکلات و مانع زدایی در زمینه شیلات دانست و عنوان کرد: روند این چالش به صورتی است که در پایان مرحله اول طرح‌های دریافتی در کمیته داوران ارزیابی شده و در نهایت، شرکت‌کنندگان برتر (اعم از فرد یا گروه) اعلام خواهند شد.

مظفر هدف از برگزاری این رویداد را ارائه ایده‎های فناورانه، نوآورانه و بدیع در حوزه شیلات ذکر کرد و افزود: ویژگی‌های توجیه‌پذیری از لحاظ اقتصادی،تناسب با صنعت ایران، قابلیت صنعتی شدن (تولید انبوه)، دارابودن بازار مناسب داخلی و صادرات از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد و واحدهای فناوری جهاد دانشگاهی هرمزگان  ابراز کرد:رشد روز افزون جمعیت موجب شده  تا کارشناسان تغذیه همواره در جستجوی یافتن منابع جدید و تازه ای از مواد غذایی باشند که با توجه به اینکه سطح زیر کشت زمین های کشاورزی کاهش یافته است باید به فکر شناسایی منابع جایگزین بود.

مظفر در پایان با تاکید براینکه آخرین مهلت ارسال ایده ۱۵ تیرماه است، عنوان کرد: متقاضیان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مرکز نوآوری و شتابدهی استان هرمزگان به نشانی بندرعباس، چهارراه نخل ناخدا، جهاد دانشگاهی مراجعه و یا با شماره ۰۷۶۳۳۶۲۰۷۲۸ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایسنا، این رویداد “چاره جو” توسط مرکز نوآوری  و شکوفایی جهاد دانشگاهی و اداره‌کل ورزش و جوانان استان با همکاری اداره‌کل شیلات برگزارمی شود برای ثبت نام و حضور در رویداد از طریق لینک زیر مقابل نمایید: https://docs.google.com/forms/d/۱۶VXM-eLumnmHC۴gqtUcyPJFTeUg۴jAYN۰CbpgNAeco

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *