اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

برداشت انبه رسیده از باغ‌های استان هرمزگان آغاز شد

معاون مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت: هرمزگان رتبه نخست را در تولید و سطح زیر کشت و تولید انبه در کشور دارد و به طور متوسط از هر هکتار ده تن انبه برداشت می‌شود.

بازخبر/   معصومه عباسی صبح امروز (۱۳ تیرماه) در بازدید از باغات شهرستان میناب، افزود: پیش بینی می شود امسال ۲۹ هزار تن انبه برداشت شود که پنج درصد بیشتر از پارسال است.

وی با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد از محصول انبه به صورت نارس برداشت شده است و میوه رسیده از تیرماه آغاز شده است و تا اواخر مرداد ادامه دارد، اظهار کرد: هرمزگان رتبه نخست را در تولید و سطح زیر کشت و تولید انبه در کشور دارد و به طور متوسط از هر هکتار ده تن انبه برداشت می‌شود.

عباسی ادامه داد: شهرستان‌های میناب، رودان و بندرعباس مهم‌ترین مناطق کشت انبه در استان است و ارقام محلی انبه در هرمزگان سبز انبه، چارک، کلک سرخ، مشک، عروس و هلیلی و ارقام وارداتی لانگرا، سندری و آلفونسو است.

وی بیان کرد: انبه میوه گرمسیری است و سرشار از ویتامین‌های آ- بی و سی، کربوهیدراتها، اسیدهای چرب، پروتئین‌ها، اسیدهای عالی و مواد معدنی است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *