آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

یک فنجان قهوه در کافه‌های دروس و جردن

کافه گردی، از جمله تفریحات لذت‌بخش برای جوانان به ویژه زوج‌های عاشق بوده و کافه از قدیم جایی برای تازه کردن دیدارها و دوستی‌های قدیمی به شمار می‌رفته است. کافه گردی در میان مردم ما سابقه‌‌ای طولانی دارد؛ در تهران قدیم کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های زیادی وجود داشت. کافه‌ها بیشتر مکانی برای برقراری ارتباطات اجتماعی بوده و کمی با مکان‌های عمومی دیگر متفاوت هستند.

کافه گردی، از جمله تفریحات لذت‌بخش برای جوانان به ویژه زوج‌های عاشق بوده و کافه از قدیم جایی برای تازه کردن دیدارها و دوستی‌های قدیمی به شمار می‌رفته است. کافه گردی در میان مردم ما سابقه‌‌ای طولانی دارد؛ در تهران قدیم کافه‌ها و قهوه‌خانه‌های زیادی وجود داشت. کافه‌ها بیشتر مکانی برای برقراری ارتباطات اجتماعی بوده و کمی با مکان‌های عمومی دیگر متفاوت هستند. اگر اهل تهران هستید، حتما کافه‌های رنگارنگ آن را دیده‌اید. شاید پیش آمده باشد که به کافه‌های محله‌ٔ دروس و خیابان جردن سری بزنید. محلهٔ دروس و خیابان جردن از جمله محله‌های زیبای تهران برای زندگی هستند. اگر به زندگی در این دو محدوده علاقمندید، برای خرید و فروش املاک مسکونی در دروس و خرید آپارتمان در جردن ، علاوه بر سایت دیوار، سایت‌هایی چون کیلید و شابش هم می‌توانند کمک‌کننده باشند.

کافه گردی در تهران

کافه‌ها محل‌هایی دنج و دوست داشتنی، برای عرضه نوشیدنی‌ها و گاهاً غذاهای سبک هستند.

کافه‌ گردی و کافه‌نشینی در تهران به یکی از تفریحات مورد علاقه و مرسوم این روزها بین جوانان یا حتی میانسالان تبدیل شده است. قرار گرفتن در فضای ساده و دلنشین کافه‌ها در زندگی پرترافیک امروز، نقش جذابی برای بیشتر مردم، به خصوص پایتخت‌نشینان ایفا می‌کند. به طوری که کافه‌های تهران یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین کسب‌وکارها به حساب می‌آیند. از مهمترین پارامترهای انتخاب یک کافهٔ خوب، محیط آن و منوهای جذابش است. محیط‌های خاص و معماری عجیب و زیبا در کافه‌ها، حس متفاوت بودن را به مشتریان خود القا می کند. یکی از کارهای جذابی که در چند سال اخیر باب شده، تبدیل خانه‌ها و مکان‌های قدیمی تهران به کافه و رستوران‌های دنج و زیبا است. این نوع کافه‌ها طرفداران بسیاری را دارند. تجربهٔ حضور در چنین مکان‌های جذابی برای نسل ما که بیشتر وقت‌مان را در آپارتمان‌های لوکس و خانه‌های مدرن سپری می‌کنیم، حتی برای ساعاتی در روز می‌تواند حکم تجدید قوا را داشته باشد. امروزه کافه گردی در تهران نه تنها یک سرگرمی پرطرفدار است؛ بلکه می‌توانید برای قرارهای دوستانه یا کاری، جشن تولد، تازه کردن دیدارها، گذراندن وقت و حتی برای استراحت‌های کوتاه از کافه‌ها استفاده کنید. با توجه به اینکه کافه‌های متعدد و متنوع در جای جای پایتخت وجود دارند؛ انتخاب کردن از میان آن‌ها کاری بس دشوار است.

کافه‌های محلهٔ دروس

دروس، محله‌ای قدیمی در شمال شرقی تهران است که از شمال به خیابان احتشامیه، از جنوب به بلوار شهرزاد، از شرق به پاسداران و از غرب به شریعتی منتهی می‌شود. محلهٔ دروس بیشتر مسکونی بوده و بیشتر بناهای آن نوساز هستند. این محلهٔ دنج و آرام با خانه‌های ویلایی و خیابان‌های سرسبز و پهن، کاملاً مدرن و براساس اصول شهرسازی ساخته شده‌ است. در محلهٔ دروس مراکز تجاری و فرهنگی مهمی از جمله مرکز تجاری سامان، مرکز تجاری نگین ظفر و پردیس سینمایی معروف قلهک وجود دارند. از آنجا که دروس دارای کافه‌های متنوعی است، کافه گردان خوش ذوق و باسلیقه را جذب خود می‌کند.

کافه دیدار باکس یکی از همین کافه‌هاست. کافه دیدار باکس دارای محیطی آرام‌بخش با ترکیبی از دنیای مدرن و کلاسیک است. کافه در فضایی کاملاً شیشه‌ای طراحی شده و در اطراف آن درختان سرسبز و آب نماهای زیبا وجود دارند. در کافه دیدار باکس به راحتی می‌توانید در طول روز از نور طبیعی استفاده کنید؛ ضمن اینکه در اینجا امکان سرو غذاهای گیاهی و غیرگیاهی در فضای باز و سربسته وجود دارد. این کافه برای قرارهای دو تا ۲۰ نفره مناسب بوده و فضای ویژهٔ VIP هم دارد. سایر امکانات این کافه عبارت است از: گالری، فروشگاه، بازی، سرگرمی، کتابخانه، جای پارک، دستگاه‌ کارتخوان و سرویس بهداشتی.

کافه رستوران دالاترا تهران، در این منطقه یک کافه رستوران ایتالیایی است که آن را می‌توان از جمله کافه رستوران های شیک و مجلل تهران دانست. در این کافه رستوران، انواع سالاد، پیش غذا، برگر، پاستا، استیک، کیک، شیک، دسر، نوشیدنی‌های سرد و آبمیوه‌های مختلف سرو می‌شود. این کافه رستوران از ساعت ۱۰ تا ۲۳:۳۰ در تمام روزهای هفته پذیرای مشتریان است.

کافه‌های محلهٔ جردن

جردن محله‌ای محبوب و قدیمی در شمال شهر تهران است که از شمال به الهیه، از جنوب به همت، از شرق به بزرگراه مدرس و از غرب به خیابان ولیعصر منتهی می‌شود. جردن، قطب مراکز اداری در شمال پایتخت محسوب می‌شود. این محله با وجود تعداد زیاد سفارتخانه و فروشگاه‌های لاکچری، دارای بافت مسکونی، اداری و تجاری نیز هست. محلهٔ جردن به طور کلی یک خیابان شمالی- جنوبی بوده که به دو بخش بلوار نلسون ماندلا و بلوار آفریقا تقسیم می‌شود و البته متشکل از چندین ریز محله از جمله: امانیه، کاووسیه، داودیه و …است. در جردن در اغلب ساعات روز ترافیک سنگین و شلوغی به چشم می‌خورد. در این محدوده، کافه‌ها و پاتوق‌های فراوانی وجود دارد. از جمله آن‌ها کافه دوناتو است. کافه دوناتو در اسفند ۱۳۹۶ تاسیس شد و دارای فضایی متفاوت و پرانرژی بوده و منوی کاملی از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد در کنار دونات‌های خوشمزه را عرضه می‌کند.

کافه سنتی جردن کافهٔ دیگری است که با سرویس سفره‌خانهٔ عربی و دیزی سنگی، می‌تواند جزو انتخاب‌های افراد باشد. این کافه، فضایی زیبا و دلنشین به همراه کادری مجرب و خوش‌برخورد، دارد. از جمله امکانات ویژهٔ این کافه، داشتن جای پارک، کارتخوان و ظرفیت تا ۱۲۰ نفر است.

کافه ویونا در مرکز خرید آسیا، مکانی دنج و در عین حال جمع و جور است. این کافهٔ معروف، منویی متنوع و متناسب با ذائقه‌های مختلف را عرضه می کند.

کافه پلاس جردن، کافه‌ای با دکوراسیون خاص و مبلمان زیبا با منویی متفاوت و متنوع است. در این کافه، موسیقی به صورت زنده پخش می‌شود.

کافه مکث، به جزیرهٔ خوراکی های خوش‌رنگ و هیجان انگیز معروف است. اسموتی‌ها، آبمیوه‌ها و قهوه‌های بی نظیری دارد و بشقاب برگر و استیک‌های خوبی در آنجا سرو می‌شود.

کافه رستوران قبیله، با قهوهٔ اسپرسو معروف است. این کافه، امکانات ویژه‌ای مانند اینترنت آزاد، جای پارک و آزاد بودن سیگار را دارد. از جمله کافه‌های دیگر جردن، کافه رستوران نویان، کافه لحظه‌ها، کافه دنج، کافه رستوران روکو، کافه مانتره، کافه‌گالری مکث، کافه وی‌آی پی، کافه دانژه، کافه ریور را می‌توان نام برد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *