اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بازدید جمعی از اعضای کمیسیون انرژی از منطقه عملیاتی خارک

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شرایط سخت آب و هوایی و آلودگی محیط به واسطه فعالیت های نفتی شرایط خاصی را برای صنعت گران حوزه نفت در مناطق عملیاتی رقم زده که امید است با درک شرایط بتوانیم گام های خوبی برای شنیدن صدای آنان برداریم.

بازخبر/ مصطفی نخعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید روز پنجشنبه جمعی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس از منطقه عملیاتی خارک، بیان کرد: کمیسیون انرژی به منظور آشنایی با مناطق و شنیدن نقطه نظرات و مطالبات پرسنل صنعت نفت در نقاط مختلف، بازدیدهایی را برنامه ریزی کرده و شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات پرسنل زحمت کش صنعت نفت به خصوص در این منطقه عملیاتی نیز از اهداف سفر ما بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در این سفر پیام رئیس مجلس در راستای تشکر از زحمات این عزیزان را ابلاغ کردیم. در جلسه جمع بندی نیز اقداماتی را که کمیسیون برنامه ریزی کرده و محورهایی را که قرار است دنبال کنیم را توضیح دادیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در ادامه با بیان اینکه فعالیت های صنعت نفت در این منطقه عملیاتی از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: فعالیت ها در خارک به طور عادی در حال انجام بود، منطقه خارک از اهداف عمده دشمن در زمان جنگ تحمیلی بود و بر اساس آمار در زمان جنگ تحمیلی بیش از ۲۸۰۰ بار این منطقه بمباران شده است اما صنعت گران و مهندسین و کارگران اجازه توقف عملیات را حتی برای یک لحظه ندادند.

وی در ادامه تاکید کرد: در ایام جنگ اقتصادی و تحریم های وحشتناکی که صنعت نفت در طی سالیان اخیر با آن مواجه بود نیز صنعت گران و مهندسین و کارگران زحمت کش با تلاش شبانه روزی و فداکاری و خلاقیت اجازه خدشه به این صنعت در مناطق عملیاتی از جمله منطقه خارک را ندادند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: ما تلاش خواهیم کرد تا نقطه نظرات این پرسنل را بشنویم و زمینه ای را فراهم خواهیم کرد تا در کمیسیون های مختلف مجلس حاضر شوند و حتی با رئیس مجلس دیدار کنند و نقطه نظرات و مطالبات خود را عنوان کنند تا شرایط مناسب تر و بهتری برای این افراد ایجاد شود و با دغدغه کم تر و آسودگی خاطر بیشتری فعالیت های خود را انجام دهند.

نخعی در پایان افزود: دوری از خانواده، شرایط سخت آب و هوایی و آلودگی محیط به واسطه فعالیت های نفتی شرایط خاصی را برای این عزیزان رقم زده و درک شرایط بدون حضور در آن محل قابل درک نیست. امید است بتوانیم فعالیت های خوبی را برای جامه عمل پوشاندن به مطالبات این صنف انجام دهیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *