اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

خلیج فارس، میزبان تور بزرگ کایت بردینگ ایران

برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ ایران سیلینگ با همکاری ایران کایت سرفینگ سعی در طراحی و اجرای اولین رویداد رقابتی در قالب تور ورزشی کایت بردینگ به عنوان مسابقه سالانه دریایی منطقه خلیج فارس دارد.

بازخبر/   معماری شگفت انگیز، فرهنگ غنی، مناظری بی نظیر ، مردمانی خونگرم و کیلومترها سواحل ماسه ای، خلیج فارس  را به گنجینه‌ پنهانی از جذابیت ها تبدیل کرده است.

برای اولین بار در سال ۱۴۰۰ ایران سیلینگ با همکاری ایران کایت سرفینگ در نظر دارد گام مهمی در توسعه رشته کایت بردینگ بردارد و با طراحی و اجرای اولین رویداد رقابتی در قالب تور ورزشی کایت بردینگ به عنوان مسابقه سالانه دریایی منطقه خلیج فارس، به یکی از مهمترین پایگاههای پاییز و زمستانی مورد علاقه کایت بردرهای کشور و منطقه تبدیل شود.

مسابقات تور بزرگ کایت بردینگ ایران در کنار بهترین ورزشکاران به شما فرصتی برای غرق شدن در فرهنگ غنی منطقه ساحل نشینان خلیج فارس را می‌دهد. با رویدادهایی در جزیره کیش ، هرمزگان ، جزیره قشم و بوشهر ، این سری مسابقات برای ورزشکارانی که می خواهند در رشته کایت بردینگ به رقابت بپردازند بهترین فرصت است.

اولین دوره رویداد تور بزرگ کایت بردینگ ایران (IRAN KITE GRAND TOUR ۲۰۲۱) مسیری را دنبال می کند که زیبایی خطوط ساحلی خلیج فارس را به نمایش می گذارد.

جدول زمانی رویداد :

راند اول – جزیره کیش (آبان ۱۴۰۰)

راند دوم – بندرعباس (دیماه ۱۴۰۰)

راند سوم – جزیره قشم (بهمن ۱۴۰۰)

راند چهارم (فینال) – بوشهر (اسفند ۱۴۰۰)

جایزه بزرگ تور بزرگ کایت بردینگ ایران :

کاپ تور بزرگ بهمراه جایزه ۶۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی (در بخش مردان و زنان)

جایزه هر راند رویداد :

نفر اول – کاپ راند به همراه جایزه ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی (در بخش مردان و زنان)

نفر دوم – کاپ راند به همراه جایزه ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی (در بخش مردان و زنان)

نفر سوم – کاپ راند به همراه جایزه ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ ریالی (در بخش مردان و زنان)

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *