چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد ۵ عادت غذایی مؤثر برای مبارزه با التهاب
استاندار هرمزگان خبرداد

شرکت های بزرگ هرمزگان مالیات خود را در استان پرداخت می کنند

استاندار هرمزگان از رایزنی نهایی برای پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت های بزرگ و صنایع فعال هرمزگان در استان و پرداخت سهم پارسیان از محل عوارض آلایندگی عسلویه خبر داد.

بازخبر/  فریدون همتی صبح امروز (نهم تیرماه) در خصوص نتایج نشست با امیدعلی پارسا رئیس سازمان امورمالیاتی کشور، از طی مراحل نهایی و روند مطلوب عملیاتی شدن پرداخت مالیات و ارزش افزوده شرکت ها و صنایع بزرگ هرمزگان در استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به پیگیری های انجام شده،  تمام شرکت ها به ویژه صنایع بزرگ، مالیات خود را در هرمزگان پرداخت خواهند کرد که این امر می تواند در افزایش درآمدهای استان و توسعه زیرساخت های مختلف اثربخش باشد.

وی اداره کل امور مالیاتی استان را ملزم به نظارت‌ بر امور این شرکت‌ها کرد و افزود: برای افزایش درآمد استان، شرکت هایی که در استان فعالیت می کنند باید مالیات و مالیات بر ارزش افزوده خود را در داخل استان واریز کنند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر پیگیری جدی این مطالبه‌ عمومی، از اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نیز خواست شرکت های مذکور را موظف به ارائه گزارش پرداخت مالیات و مالیات بر ارزش افزوده در استان کند.

همتی همچنین از پیگیری پرداخت بخشی از سهم عوارض آلایندگی عسلویه به شهرستان پارسیان در نشست با رییس سازمان امور مالیانی کشور خبر داد و گفت: این موضوع و مطالبه مهم نیز مورد موافقت قرار گرفت و طی هفته آینده تعیین تکلیف نهایی می شود.

به گزارش ایسنا، منصور آرامی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی هرمزگان نیز در این نشست حضور داشتند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *