آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران:

در کشور هیچ مجموعه ای توانمندی ایزوایکو را در ساخت و تعمیر کشتی ندارد

نفتکش ARK۳ متعلق به شرکت ملی نفتکش جمهوری اسلامی ایران (NITC) جهت انجام تعمیرات وارد درای داک مجموعه ایزایکو شد.

بازخبر/  مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با اعلام این خبر به ایسنا، گفت: این شناور دارای ابعادی به طول ۲۴۸ متر، عرض ۴۳ متر، ارتفاع ۱۹ متر و وزن ۵۶ هزار تن امروز یکشنبه ۶ تیر ۱۴۰۰ جهت تعمیرات اساسی به دست نیروهای متخصص در مجموعه ایزوایکو سپرده شد.

حمید رضائیان اصل افزود: تداوم این‌گونه تعمیرات می تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار در منطقه شود از همین رو نقش ایزوایکو به‌عنوان یک صنعت استراتژیک و پشتیبان در این میان بسیار حائز اهمیت بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه در کشور هیچ مجموعه ای توانمندی ایزوایکو را در ساخت و تعمیرکشتی ندارد، خاطرنشان کرد: این مجتمع می تواند هر نوع کشتی در هر اندازه ای که مورد نیاز بخش‌های مختلف کشور باشد را به صورت کامل طراحی کند و بسازد.

رضائیان اصل بیان کرد: تمام مراحل طراحی، ساخت، تعمیرات و به آب اندازی شناورها، توسط متخصصان داخلی انجام می شود پس بی‌راه نیست اگر بگوییم که باورمندی، اعتماد و توجه به نیروهای متخصص داخلی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که می‌تواند کشور را در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی به‌پیش براند.

به گزارش ایسنا، مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) یک منطقه صنعتی اقتصادی معتبر و شناخته شده است که مجموعه های صنعتی و مدرن به ویژه مرتبط با کشتی سازی و صنایع وابسته به آن را در خود جای داده است. ایزوایکو تلاش میکند در افق ۱۴۰۴، مجتمعی سرآمد و الگو در صنایع کشتی سازی، سکوسازی، ترمینال های نفتی و معدنی در منطقه خلیج فارس باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *