آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

بررسی اعتراضات و شکایات انتخاباتی شوراها از امروز در هیات‌های نظارت آغاز می‌شود

▫️رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: بررسی اعتراضات و شکایات انتخاباتی شوراها از امروز در هیات‌های نظارت آغاز می‌شود

بازخبر/  منصور آرامی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: زمان بررسی اعتراضات کاندیداها در انتخابات ۲۸ خرداد در هیات‌های نظارت از امروز آغاز می‌شود.منصور آرامی  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: زمان بررسی اعتراضات کاندیداها در انتخابات ۲۸ خرداد در هیات‌های نظارت از امروز آغاز می‌شود.
▫️وی افزود: اعتراضات و شکایات کاندیداهای شوراهای روستایی در هیات‌های نظارت بخش‌ها بررسی می‌شود و اعتراضات و شکایات کاندیداهای شوراهای شهر نیز در هیات نظارت هر شهرستان صورت می‌گیرد.
▫️نماینده مردم هرمزگان خاطرنشان کرد: قانون در سطح بالاتری نیز فرصت بررسی شکایات و اعتراضات انتخاباتی شوراها را نیز داده به طوری که هیات‌های نظارت استانی و هیات‌ عالی مرکزی نظارت می‌توانند ابطال یا بازشماری آرا را در سطح روستاها و شهرها را مستند به اطلاعات دقیق و کارشناسی لازم انجام دهند.
▫️آرامی، برگزاری انتخابات الکترونیک در بندرعباس را سبب رفع بسیاری از نگرانی‌ها، مشکلات و شبهه‌ها دانست و گفت: با این حال شکایات و اعتراضات مستدل و دقیق را در هر سطحی بررسی خواهیم کرد

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *