اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

بهره برداری از فاز نخست بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس تا شهریورماه

استاندار هرمزگان گفت: فاز نخست بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس، شامل ۲۲۰ تخت‌خواب تا شهریور ماه سال جاری باید آماده بهره‌برداری شود و در نهایت این بیمارستان در همه بخش ها تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

بازخبر/      فریدون همتی صبح امروز (پنجم تیرماه) در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی شهرستان بندرعباس با اشاره به بازدید از روند احداث بیمارستان ۵۳۱ تخت‌خوابی بندرعباس، عنوان کرد: در این پروژه بزرگ و بسیار مهم، همه کارها به گونه جهادی و فوق‌العاده انجام شده و پروژه بدون توقف، پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: از لحاظ تامین مالی این پروژه، هم سال گذشته اقدامات لازم انجام شد و هم برای سال جاری، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده تا طبق برنامه، فاز نخست این بیمارستان، شامل ۲۲۰ تخت‌خواب تا شهریور ماه سال جاری آماده بهره‌برداری شود و در نهایت این بیمارستان در همه بخش ها تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدید از قطعات دو و سه بلوار ساحلی شرق بندرعباس، افزود: این بلوار از پروژه‌های بزرگ در کشور است و دارای ویژگی‌های خوب به لحاظ طول و عرض، لاین های تندرو و کندرو، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و فضای سبز مناسب است که پیشرفت خوبی دارد و طبق برنامه‌ریزی تا پایان تیر ماه و اوایل مرداد ماه سال جاری، فاز نخست این پروژه باید به نتیجه برسد و آماده بهره‌برداری شود.

همتی با اشاره به بازدید از ساماندهی قایق های صیادی در بندر صیادی شیلات در بندرعباس، تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت مارینا در شهر بندرعباس به زودی آغاز و قایق های تفریحی و گردشگری دریایی در این قالب ساماندهی می‌شوند و این پروژه از مولفه‌های مهم برای شهر بندرعباس خواهد بود.

وی با اشاره به بازدید از جاده سیاهو، گفت: این جاده با انشعاب از بزرگراه بندرعباس – سیرجان، تا سیاهو در حال احداث است و روستاهای اطراف را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد.

استاندار هرمزگان با اشاره به بازدید از طرح آبیاری تحت فشار در روستای سغ، خاطرنشان کرد: این طرح ۳۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی در این منطقه را تحت پوشش قرار می‌دهد.

همتی با اشاره به بازدید از سد زاکین، اظهار کرد: این سد دارای مخزن پنج و نیم میلیون مترمکعبی، ارتفاع ۴۵ متر و طول تاج ۱۸۰ متر است و در تامین آب شرب روستاها و همچنین ۳۵۰ هکتار زمین های کشاورزی و باغات پایین دست این سد و تغذیه سفره های آب زیرزمینی نقش مهمی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در این بازدید، دستورات جدید برای تسریع در کار و رفع موانع پیمانکار این پروژه صادر شد و طبق برنامه، این سد تا هفته دولت سال جاری باید به بهره‌برداری برسد که در منطقه سیاهو، تحول خوبی ایجاد می‌کند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *