آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مزایای فروش اینترنتی (فروشگاه آنلاین) نسبت به فروش سنتی

فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان است، در فروش آنلاین یک بازه زمانی وجود دارد و یکی از مزایای این نوع فروش این است که برای اینکه موجودی کالای خود را تضمین کنید لازم نیست تعداد زیادی از کالاها را تهیه و در انبار نگهداری کنید.

فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریان است، در فروش آنلاین یک بازه زمانی وجود دارد و یکی از مزایای این نوع فروش این است که برای اینکه موجودی کالای خود را تضمین کنید لازم نیست تعداد زیادی از کالاها را تهیه و در انبار نگهداری کنید.

همچنین می توانید از نرم افزارهای انبارداری برای نگه داری اطلاعات، آمار موجودی و آنالیز محصولات و کالاها استفاده کنید. در سود آوری فروش آنلاین شکی نیست و فروشندگان باید با کسب آگاهی بیشتر در این زمینه، از مزایای مختلف آن استفاده کنند.

تجارت الکترونیک در حال تبدیل شدن به یکی از ملزومات اصلی در هر کسب و کاری شده است و در آینده ای نزدیک کاملا جایگزین بازار سنتی می گردد.

از جمله مزایای فروشگاه اینترنتی:

 

عدم محدودیت جغرافیایی:

فروش در فروشگاه آنلاین محدود به منطقه یا شهر خاصی نمی شود. بلکه ارائه کالا یا خدمات به کل کشور و در صورت استفاده از کارت های اعتباری بین المللی به تمام نقاط دنیا امکان پذیر است.

 

عدم محدودیت زمانی:

کسب و کار شما حتی زمانی که در حال تفریح و استراحت هستید ۲۴ ساعته فعال می باشد و شما از طریق فروشگاه اینترنتی خود در حال فروش و کسب درآمد هستید بدون صرف وقت و انرژی.

 

کاهش هزینه ها:

هزینه هایی مانند اجاره محل, انبار, ویترین, فروشنده, خواب سرمایه و … در فروشگاه اینترنتی وجود ندارد. و کالا به دلیل حذف واسطه ها برای مشتری ارزان تر می باشد و این خود باعث جذب مشتری و فروش بیشتر می شود.

 

ارائه خدمات بهتر به مشتریان:

تسهیل ارتباط با مشتریان و شرکت های دیگر و ارائه اطلاعات کامل کالا به مشتریان در فروشگاه اینترنتی باعث جذب خریدار می شود. از دیگر مزایای فروشگاه اینترنتی حق انتخاب و مقایسه آسان برای کاربران و قابلیت تبادل نظر در مورد محصولات و خدمات فروشگاه می باشد. در حالی که ارائه این خدمات در فروشگاه های سنتی امکان پذیر نمی باشد.

 

تهیه بانک اطلاعاتی:

در فروشگاه اینترنتی میزان فروش, مشخصات خریداران, موجودی انبار, میزان استقبال از هر کالا, و تمام اطلاعات دیگر فروشگاه در هر لحظه برای فروشنده و خریدارقابل مشاهده و گزارش گیری می باشد.

 

سهولت خرید:

سهولت در انتخاب, سفارش, تحویل سفارش کالا یا خدمات و ارتباط متقابل فروشنده و خریدار در فروشگاه اینترنتی امکان پذیر می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی کاتالوگی از محصولات:

فروشگاه اینترنتی می تواند نقش تبلیغاتی نیز داشته باشد و به عنوان کاتالوگی از محصولات ارائه شود.

 

فروشگاه اینترنتی باینو ، یکی از چند صد فروشگاهی است که در کسب و کارهای مجازی فعال بوده و به صورت مارکت پلیس عمل میکند.

در واقع باینو واسطی است میان فروشندگان کالا و خریداران.

شما هم اگر فروشگاهی دارید می توانید با پیوستن به باینو ، کالاهای خود را در سطح کشور و در بستر اینترنت به فروش رسانید.

ثبت نام فروشندگان در فروشگاه اینترنتی باینو

 

 

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *