ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

افراد زیر ۱۸ سال عامل شیوع سویه دلتای کرونا در انگلیس

یک ویروس شناس با اشاره به برنامه واکسیناسیون علیه کروناویروس در انگلیس، گفت: افراد کمتر از ۱۸ سال می توانند از عاملان شیوع سویه دلتا باشند.

بازخبر/ به گزارش ایسنا، در بحبوحه برنامه دولت انگلیس برای واکسیناسیونِ تمامی افراد بالای ۱۸ سال در برابر بیماری کووید-۱۹، یک ویروس شناس برجسته این کشور هشدار داد که این امر می تواند از جانب دیگر، موجب تمرکز این بیماری در کودکان شود.

در حال حاضر انگلیس شاهد افزایش مجدد موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ است که به اعتقاد بسیاری می تواند موج سوم بیماری در این کشور باشد.

همچنین طبق بررسی های انجام شده حدود ۹۹ درصد از مجموع موارد فعال بیماری مربوط به سویه دلتا (کروناویروس جهش یافته در هند) است.

این در حالیست که دولت انگلیس تلاش کرد تا بیشترین تعداد افراد را در کوتاهترین زمان ممکن در برابر کروناویروس واکسینه کند تا از بروز موج دیگری از بیماری جلوگیری نماید.

به گزارش ایسنا به نقل از هندوستان تایمز، درحالیکه مقامات انگلیسی بر ضرورت پوشش حداکثری واکسیناسیون در میان افراد بزرگسال به منظور جلوگیری از بروز موج دیگری از بیماری تاکید دارند، یک ویروس شناس از دانشگاه لستر زنگ هشدار را به صدا درآورد. آمارهای جدید از بیماری کووید-۱۹ نشان می دهد که افراد زیر ۳۰ سال که به طور گسترده در برابر کروناویروس واکسینه نشده اند بیشتر به این ویروس آلوده می شوند و همچنین برنامه واکسیناسیون، ویروس را به سمت گروه سنی کمتر از ۱۸ سال و کودکان مدرسه ای سوق می دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *