اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان:

دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری است/ترکیب شورای شهر بندرعباس از نیروهای متعهد است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان با بیان اینکه اطمینان دارم در دولت سیزدهم شاهد تحول در استان هرمزگان خواهیم بود، اضافه کرد: به نظر می رسد دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری باشد و نگاه آیت الله رئیسی نگاهی یکسان به تمام کشور باشد هرچند که همواره نگاه مثبتی به هرمزگان و ظرفیت های آن داشته است

بازخبر/ حسین هاشمی تختی در گفت و گو با ایسنا، افزود: خوشخبتانه شاهد مشارکت مطلوب و خوبی از سوی آحاد مردم در انتخابات ۱۴۰۰ در سراسر کشور به ویژه استان هرمزگان بودیم.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه انتظار نمی رفت به چنین مشارکتی دست یابیم، خاطرنشان کرد: هرمزگانی ها چه شیعه چه سنی در کنار یکدیگر در انتخابات حضور یافته و همگی پای کار بودند و با توجه به شیوع کرونا و گرمای طاقت فرسای هرمزگان، درصد قابل قبولی از مشارکت را رقم زدند.

رئیس شورای راهبردی ستادهای مردمی رئیسی در هرمزگان با اشاره به اینکه علی رغم دلخوری و نگرانی مردم به وضعیت فعلی دولت به ویژه در حوزه معیشت و اقتصادی، هرمزگانی ها به امر مقام معظم رهبری لبیک گفتند، عنوان کرد: به نظر می رسد دولت سیزدهم دولت شایسته سالاری باشد و نگاه آیت الله رئیسی نگاهی یکسان به تمام کشور باشد هرچند که همواره نگاه مثبتی به هرمزگان و ظرفیت های آن داشته است.

وی با بیان اینکه اطمینان دارم در دولت سیزدهم شاهد تحول در استان هرمزگان خواهیم بود، اضافه کرد: امیدوارم با توجه به شناختی که از آیت الله رئیسی دارم استفاده از هرمزگانی ها و نیروهای ماندگارش بیش از پیش باشد.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه پیشنهادات و مشکلات هرمزگان از سوی ستاد آیت الله رئیسی در استان تهیه شده و به دست رئیس جمهور منتخب رسیده است، تصریح کرد: تیمی از سوی ستاد مرکزی هم جهت ارزیابی به استان هرمزگان سفر کرده و خواهد کرد وبه صورت دقیق مشکلات بررسی خواهد شد.

وی در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس و ترکیب جدید آن، اظهار کرد: نیروهای مناسب و متعهدی وارد شورای اسلامی شهر بندرعباس شدند که هرکدام دارای دیدگاه جدید و خدمتگزاری هستند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان هرمزگان با اشاره به اینکه از چنین ترکیب متعهدی در شورای اسلامی شهر بندرعباس استقبال می کنیم، بیان کرد: با درایت و سعه صدر امیدواریم و انتظار می رود این ترکیب شورای شهر در مسیر حل مشکلات حوزه شهری و خدمات رسانی به مردم قدم بردارند و بتوانند معنای حقیقی خدمت را به فعل تبدیل کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *