توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
استاندار هرمزگان:

۹ شهرستان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونا/آمادگی تزریق روزانه ۴۰ هزار واکسن وجود دارد

استاندار هرمزگان با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در ۹ شهرستان استان هرمزگان، گفت: تاکنون در هرمزگان، ۸۱ هزار نفر دوز اول و ۶۰ هزار نفر هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با تدابیر دانشگاه علوم پزشکی استان، آمادگی تزریق روزانه ۴۰ هزار واکسن در هرمزگان ایجاد شده است.

بازخبر/فریدون همتی صبح امروز(۳۰ خردادماه) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، حضور باشکوه، با عظمت و حماسی ملت ایران در انتخابات را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه آحاد مردم تبریک گفت و بیان کرد: مردم با این حضور شکوهمند در انتخابات، پیروزی بزرگ و حماسه ای عظیم را برای ایران اسلامی رقم زدند.

وی ادامه داد: این مشارکت و حماسه بزرگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی همه ملت و دوستداران انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

استاندار هرمزگان افزود: این حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، موجب پیشرفت و موفقیت بیشتر کشورمان در عرصه‌های مختلف خواهد شد.

همتی با تاکید بر اینکه برای مدیریت و کنترل بیماری کرونا در هرمزگان، نیاز به همکاری بیشتر مردم داریم، تصریح کرد: در این راستا رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری و لازم است و باید مراقبت ها بسیار افزایش یابد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به بیش از ۹۵ درصد برسد تا شیوع بیماری کرونا را کنترل و مدیریت کنیم.

وی با اشاره به ادامه روند افزایشی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: در هفته گذشته، تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در هرمزگان از ۹۰۰ نفر به هزار و ۱۷۳ نفر رسید که نشان می‌دهد باید مراقبت بیشتری در برابر این بیماری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار نفر بیمار مبتلا به کرونا در هرمزگان در قرنطینه هستند که از آنها انتظار داریم با رعایت دوره قرنطینه، به حفظ سلامتی خود، خانواده و دیگران کمک کنند.

همتی با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در ۹ شهرستان استان هرمزگان، اظهار کرد: شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک، قشم، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت قرمز، شهرستان‌های حاجی‌آباد و بندرخمیر در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بشاگرد و ابوموسی در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

وی اضافه کرد: مردم باید فعالیت‌های خود را بر مبنای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تنظیم کنند، تا هرمزگان از شرایط قرمز شیوع کرونا، خارج و سلامت مردم حفظ شود.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: تاکنون در هرمزگان، ۸۱ هزار نفر دوز اول و ۶۰ هزار نفر هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و با تدابیر دانشگاه علوم پزشکی استان، آمادگی تزریق روزانه ۴۰ هزار واکسن در هرمزگان ایجاد شده است که با واکسن های تولید داخلی و ورود واکسن های خریداری شده، سهمیه استان نیز بیشتر خواهد شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *