توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

اعلام زمان نهایی برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۰ و دریافت کارت ورود به جلسه

ایلنا نوشت: آزمون سراسری ۱۴۰۰ از نهم تیر با گروه آزمایشی هنر آغاز و در ۱۲ تیر با آزمون زبان‌های با پایان خواهد رسید.

بازخبر سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ می‌رساند آزمون عمومی و اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی در تاریخ‌های اعلام شده به شرح ذیل در ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور (به شرح جدول شماره ۱ مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار خواهد شد.

گروه های آزمایشی

تاریخ برگزاری آزمون

هنر

صبح چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

علوم انسانی

صبح پنجشنبه ۱۰/۰۴/۱۴۰۰

علوم ریاضی و فنی

علوم تجربی

صبح جمعه ۱۱/۰۴/۱۴۰۰

زبان های خارجی

صبح شنبه ۱۲/۰۴/۱۴۰۰

الف- نحوه و زمان پرینت برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون

کارت‌های شرکت در آزمون همه متقاضیان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۴ لغایت روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند. متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروههای آزمایشی دوم و سوم (گروه‌های آزمایشی هنر و زبانهای خارجی) خود نیز اقدام نمایند. متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. متقاضیان درصورت مشاهده نقص احتمالی در کارت شرکت در آزمون، می‌بایستی «مطابق بند «ب» این اطلاعیه» به حوزه‌های رفع نقص کارت مندرج در جدول شماره ۲ (موجود در ذیل همین اطلاعیه) مراجعه نمایند.

یادآوری مهم: چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام نمایند و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه ننمایند. این امکان برای متقاضیانی فراهم می‌باشد که در سیستم پاسخگویی دارای عضویت باشند. لذا ضرورت دارد متقاضیانی که اطلاعات فوق را مفقود نموده‌اند با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام نمایند.

ب- محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون متقاضیان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبانهای خارجی بر مبنای شهرستان انتخابی آنان که در بند ۴۶ تقاضانامه ثبت نام، مشخص‌کرده‌اند به شرح جدول شماره ۱ و آدرس محل رفع نقص به شرح جدول شماره ۲ و ۳ این اطلاعیه می‌باشد.

ج- درصورت مشاهده مغایرت در مندرجات کارت شرکت در آزمون، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱-متقاضیان نظام سالی واحدی و ترمی واحدی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی دیپلم (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۸۴ به بعد) و یا پیش‌دانشگاهی (فارغ‌التحصیلان سال ۱۳۹۱ به بعد) می‌باشند و همچنین متقاضیان نظام آموزشی جدید (نظام ۶.۳، ۳) نسبت به مندرجات کارت شرکت در آزمون در بندهای ۱.۳، ۴.۷، ۱۳.۱۶، ۱۷.۲۳، ۲۴ و ۲۵ شامل نام و خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، کد دانش آموزی و منطقه اخذ دیپلم، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی و کد دانش آموزی مقطع پیش‌دانشگاهی، مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴/۰۴/۱۴۰۰ به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرک تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

۲-متقاضیانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمی‌باشند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱.۳، ۴.۷، ۱۳.۱۴، ۱۵.۱۶، ۱۷.۱۸، ۱۹.۲۰، ۲۱.۲۲، ۲۳.۲۴، ۲۵ و ۲۷ شامل نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، عنوان مدرک پیش‌دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیش‌دانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲/۰۴/۱۴۰۰ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در درگاه نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند.

۳- چنانچه نسبت به اطلاعات مندرج در بندهای الف، ب، ج و د به شرح ذیل معترض می‌باشید ضروری است برای بررسی موضوع صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای اعلام شده طبق زمان‌بندی مندرج در جدول ذیل به نماینده سازمان سنجش مستقر درباجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره ۲ (ذیل همین اطلاعیه) مراجعه نمایید.

تاریخ مراجعه متقاضیان به باجه های رفع نقص با توجه به گروه آزمایشی

گروه های آزمایشی

زمان مراجعه به باجه رفع نقص

هنر

روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

علوم انسانی

روزهای سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ و چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۹

علوم ریاضی و فنی

علوم تجربی

روزهای چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۴/۰۹ و پنجشنبه ۱۰/۰۴/۱۴۰۰

زبان های خارجی

پنجشنبه ۱۰/۰۴/۱۴۰۰ و جمعه ۱۱/۰۴/۱۴۰۰

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *