توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان:

شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: با توجه به وجود پدیده غبار و مه صبحگاهی محدود در سواحل استان، شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است.

بازخبرمرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در ساعات اولیه امروز پدیده غالب در سواحل و جزایر غبارمحلی و مه صبحگاهی است، افزود: با توجه به وجود پدیده غبار و مه صبحگاهی محدود در سواحل استان، شرایط برای تردد به جزایر تنگه هرمز و جزایر شرقی خلیج فارس مساعد است.

سی سی پور با اشاره به اینکه به علت وزش بادهای نسبتاً شدید شرق تنگه هرمز و دریای عمان  کمی مواج است، خاطرنشان کرد: توصیه می شود در این مدت شناورهای سبک و صیادی رعایت احتیاط کنند و حتی الامکان از تردد در دریای عمان خودداری شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: نوسانات ۱ تا ۳ درجه ای دما مورد انتظار است و در خشکی های شرق استان افزایش بادهای شمال شرقی با احتمال بروز گردوغبار پیش بینی می شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *