توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تأمین امنیت انتخابات با بکارگیری حداکثری نیرو در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان از بکار گیری حداکثری نیرو در برقراری امنیت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهرو روستا در سطح استان خبر داد.

بازخبر/   سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(۲۷ خردادماه) در جمع خبرنگاران، بیان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه، همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به کاندیداهای خود رأی می‌دهند.

وی افزود: در مجموع  بالغ بر ۹ هزار نفر عوامل انتظامی، دریابانی، بسیج و سپاه و پلیس افتخاری در تأمین امنیت شعب اخذ آراء و تامین امنیت هیئت های نظارتی  و تامین امنیت مناطق شهری و روستایی انجام وظیفه می کنند .

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه امروز استان هرمزگان از استان های امن کشور است، افزود: نیروی انتظامی تلاش دارد تا با تأمین امنیت و احساس امنیت در جامعه، شاهد حضور حداکثری و باشکوه مردم در پای صندوق های رأی باشیم.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: نظارت و رصد ترافیک و تأمین ایمنی از مهم ترین مواردی است که برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات برنامه ریزی شده است.

وی با تأکید بر اینکه تأمین امنیت انتخابات در روستاها و شهرها به جد مورد توجه قرار دارد، افزود: اکیپ های سیار نیز با گشت زنی در محورها و حضور در صندوق ها به تأمین و ارتقاء ایمنی انتخابات به عنوان بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور کمک می کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی و رصد فضای حقیقی و مجازی خوشبختانه تاکنون موردخاصی از بروز مشکل در تبلیغات انتخاباتی در این استان گزارش نشده است.

سردار جعفری با بیان اینکه نیروی انتظامی استان با تمام توان در تأمین نظم و امنیت انتخابات تلاش می کند و تمامی کارکنان این مجموعه برای برگزاری این مأموریت خطیر آمادگی لازم را دارند از عموم مردم فهیم ، ولایی و دریادل استان خواست تا با همکاری خوب خود پلیس را در برقراری امنیت این رویداد مهم  پیش رو یاری کنند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در ادامه مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را برقراری نظم و امنیت انتخابات دانسته و بیان کرد: کارکنان انتظامی استان از هرگونه جناح‌بندی سیاسی به دور می باشند و تمام تلاش خود را در فراهم نمودن زمینه های لازم در جهت ایجاد امنیت اجتماعی مطلوب برای شرکت مردم در انتخابات بکار می گیرند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به آماده باش کامل نیروهای پلیس در سطح استان تصریح کرد: آموزش های لازم در جهت تامین امنیت انتخابات و نحوه استفاده از تجهیزات در اختیار به مأموران ارائه شده است تا ان شاا…شاهد حضور پرشور مردمی در پای صندوق های رای باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *