توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان:

هیچ فردی بدون گزارش مستند رد صلاحیت نشد/کاش در بندرعباس احزابی قوی فعال بودند

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: تمامی مستندات و گزارش‌ها در بحث تایید صلاحیت ها را بررسی کردیم و هیچ فردی بدون گزارش مستند رد صلاحیت نشده است.

بازخبر/منصور آرامی صبح امروز(۲۷ خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با شیوع ویروس کرونا، از تبلیغاتی چون همایش‌ها و تجمع‌ها جلوگیری شد اما اکنون ما با تکنولوژی‌های جدیدی همراه هستیم پس این زمینه‌ها باعث ایجاد تبلیغات نوین می‌شود. درنهایت،  منابع موثق می‌تواند دیدگاه‌های مناسب با زمان بیشتر و هزینه کمتر خدمات ارائه کند.

وی در بحث تایید صلاحیت‌ها در استان خاطرنشان کرد: اکنون با دارا بودن ۲۳۳ کرسی را در ۴۵ شهر در داریم و  ۴۲۰۰ کرسی در روستاها می‌توانیم بگوییم، در روستاها بالای ۹۵ درصد و در شهرها ۸۶ درصد افراد تایید صلاحیت شده‌اند.

آرامی ادامه داد: دقت و نظارت بر انتخابات در این دوره دقیق‌تر شده، چرا که در دوره‌های قبل بحث نظارت بر انتخابات در نقاط کشور باعث ایجاد مشکل در بحث انتخابات شد که برای کشور اتفاقی خوبی نبود. به همین دلیل سعی شده در این دوره با نهایت دقت انجام شود. در شهر بندرعباس ۱۱ کاندیدا برنده می‌شود و ما برای همه اقشار جامعه کاندیدا داریم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان اضافه کرد: چند روستا به دلیل تعداد پایین جمعیت با مشکل برگزاری انتخابات رو به رو بودند که این مشکل را توانستیم حل کنیم و بگوییم اکنون در هیچ نقطه ای از استان وجود ندارد که انتخابات صورت نگیرد.

آرامی با اشاره به اینکه مرجع پنجگانه در هیات نظارت شهرستان‌ها مستندات و گزارش‌ها را بررسی می‌کند، ما افرادی داریم که تایید صلاحیت شده ولی دارای بدهی بانکی بوده و رد صلاحیت شده است، تصریح کرد: نماینده‌ها نباید دارای بدهی بانکی چک یا سابقه زمین‌خواری باشند. این گونه مسائل بررسی می‌شود و مستندات ارائه می‌شود، بنابراین هیچ فردی بدون گزارش مستند رد صلاحیت نشده است.

وی بیان کرد: در بخش دیگر در مورد سوابق افراد، ما از تمامی دستگاه‌های اجرایی برای تایید صلاحیت نامزدها کمک خواهیم گرفت و پرونده افراد تایید شده از مراحل اجرایی زیادی عبور خواهند کرد تا تاییدیه حضور را بگیرند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معدل سنی ورود در استان تغییر کرده‌است و ما اکنون با موج جوانان علاقه‌مند به خدمت روبه‌رو هستیم. ما باید اجازه دهیم این افراد با درک و استعداد وارد عرصه شوند. جوانان با انرژی، این حوزه دانش به‌روز داشته باشند.  ارائه دانش روز در رشد شهر کمک بسیار موثری دارد، جوانان امروزی درک درستی از مباحث روز دارند و همین امر باعث شکوفایی بیشتر استان خواهد شد. ما باید نظام زمینه را برای ورود جوانان فراهم کرده، تا انگیزه آنان را تقویت کنیم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان با اشاره به اینکه ۹ حدود ۲ هزار بازرس در پای صندوق رای داریم که  در مواقع شمارش آرا به شکایات رسیدگی شود تا انتخابات تمام شود، خاطرنشان کرد: بهترین حالت انتخاب یک فرد این است که از سوی یک حزب انتخاب شود تا این شبه حزب‌ها کنار بروند و به جای این کارها احزاب کارها را انجام دهند. احزاب می‌توانند این کارها  را به نحوه احسنت انجام دهند .در کلان شهرها از قانون حزب استفاده می‌کند و کاش در بندرعباس نیز احزابی قوی مانند کلانشهرها فعال بود.

وی ادامه داد: امیداریم کشور خود را به این موضوع که می‌توان با چند حزب قوی پیش رفت، عادت دهد و قطعا این کار در انتخاب اصلح کمک بیشتری خواهد کرد. ما با ایجاد حزب به شدت موافق هستیم که بتوانیم با احزاب قوی نتایج بهتری به بار آوریم.

آرامی اضافه کرد: پیشرفت درجامعه بعد از انقلاب به وجود آمد، بنابراین رای گیری حق هر مردم استانی است و هرمزگانی‌ها، ایت حق را از خود سلب نکنید، بعد از حق وظیفه است، این وظیفه است که به گردن ماست.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نظام پاسخگویی در کشور ضعیف است اما این مشکلات حل خواهد شد. آرامی گفت: خرد جمعی هیچگاه اشتباه نمی‌کند. در حال حاضر کسی جز رسانه‌های معاند مردم را برای شرکت نکردن ترغیب نمی‌کنند، اما ما یقین داریم انتخاب مردم هرچه باشد، ما به عنوان خدمتگزار در خدمت مردم هستیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *