توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک فعال می‌شود

استاندار هرمزگان با اشاره به پیگیری فعال شدن بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک، گفت: زیرساخت های لازم در این بندر فراهم شده است و با استقرار دستگاه‌های مسئول شامل گمرک، بنادر، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و دریابانی، این بندر و گمرک به سرعت طی روزهای آینده فعال می‌شود.

بازخبر/فریدون همتی صبح امروز(۲۷ خردادماه) در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات یک واحد ساخت و تعمیر شناور و سازه های دریایی، عنوان کرد: این واحد به دلیل داشتن تعهد ارزی و بسته شدن حساب بانکی، با مشکلاتی مواجه بود که تصمیم گرفته شد تا موانع این واحد رفع و بتواند با باز شدن حساب، معاملات را انجام دهد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه، واحد فعالی است و بدهی بانکی، مالیات و تامین اجتماعی را پرداخت کرده و اشتغال و تولید خوبی دارد، موانع آن را رفع کردیم تا بتواند فعالیت‌ها را توسعه دهد و همچنین مقرر شد، اقدامات لازم برای صدور مجوز بهره‌برداری بندر این مجموعه به سرعت توسط دستگاه‌های مسئول، انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: اطلاعات دقیق فعالان اقتصادی در هرمزگان که تعهدات ارزی دارند، توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه می‌شود تا در کارگروه اقدام ارزی، مسائل آنها با جدیت بررسی شود تا بتوانند هم تعهدات خود انجام دهند و هم موانع این فعالان رفع شود.

همتی با اشاره به پیگیری فعال شدن بندر و گمرک گوگسر در شهرستان جاسک، تصریح کرد: زیرساخت های لازم در این بندر فراهم شده است و با
استقرار دستگاه‌های مسئول شامل گمرک، بنادر، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و دریابانی، این بندر و گمرک به سرعت طی روزهای آینده فعال می‌شود.

وی گفت: ظرفیت این بندر و گمرک برای توسعه فعالیت های تجاری در شرق هرمزگان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا مردم با سهولت به تجارت بپردازند و موجب رونق کسب و کار مردم شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: مسائل دو واحد اقامتی و گردشگری در شهرستان‌های جاسک و سیریک و واحد در حال احداث روغن موتور خودرو در بندرعباس نیز بررسی و مقرر شد با جدیت پیگیری صورت گیرد که این زیرساخت‌های خوب ایجاد شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *