توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان هرمزگان افزایش یافت

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سهمیه جذب دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی ویژه هرمزگان ۶۴ درصد افزایش یافته است.

بازخبر/ایرج بیت اللهی صبح امروز(۲۷ خردادماه) در جمع خبرنگاران، افزود: پارسال رقم مصوب برای هرمزگان ۳۲۲ نفر بود که امسال به ۵۳۱ نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه بهترین و توانمندترین نیروهای آموزشی از طریق دانشگاه جذب آموزش و پرورش می‌شوند، تصریح کرد: امروزه رشد و توسعه در گرو تامین نیروی انسانی ماهر و متخصص است و با توجه به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی، بدون تردید موفقیت همه بخش‌ها منوط به کارآمدی دستگاه تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: اصلی‌ترین چالش نظام تعلیم و تربیت در کشور موضوع تامین نیروی انسانی کارآمد است که آموزش و پرورش هرمزگان با بهره گیری از همه ظرفیت‌های درون و برون سازمانی توجه ویژه به این موضوع را با جدیت در برنامه دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *