توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

از اول تیر دفترچه بیمه سلامت برای بیمه شدگان صادر نمی‌شود

مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از تجویز اشتباه دارو و دسترسی سریعتر به سوابق بیمار از مهم‌ترین مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.

بازخبر/    علی علیزاده صبح امروز(۲۶ خردادماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از اول تیر دفترچه بیمه سلامت برای بیمه شدگان صادر نمی‌شود، افزود: بر اساس اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی از این پس بیمه شدگان با کد ملی می‌توانند خدمات درمانی و دارویی دریافت کنند.

وی اضافه کرد: تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از تجویز اشتباه دارو و دسترسی سریعتر به سوابق بیمار از مهم‌ترین مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.

مدیر کل بیمه سلامت استان عنوان کرد: اکنون زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در استان آماده است و ۹۶ درصد داروخانه‌ها و ۹۷ درصد ازمایشگاهای طرف قرارداد با بیمه سلامت آماده خدمات رسانی هستند.

علیزاده با اشاره به اینکه سامانه تلفنی ۱۶۶۶ نیز برای پاسخگویی بیشتر درباره نسخه الکترونیکی بیمه سلامت در اختیار بیمه شدگان است، خاطرنشان کرد: بیش از یک میلیون و بیست و سه هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *