توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

انتخابات در ۴۵ شهر و ۱۳۱۶ روستای هرمزگان برگزار می‌شود

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: یک هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان دارای کرسی شوراهای اسلامی سه یا پنج نفره اند که در ۲۴ روستا داوطلب برای انتخابات شورای روستا ثبت نام نکرده بود که اکنون این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است، بنابراین انتخابات در ۴۵ شهر و یک هزار و ۳۱۶ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

بازخبرعلی رئوفی صبح امروز(۲۵ خرداذماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هرمزگان دارای ۳۴ هزار و ۳۹ نفر رأی اولی است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۹۹ نفر مرد و ۱۶ هزار و ۹۴۰ نفر را زنان تشکیل هستند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان بیان کرد: یک میلیون و ۱۹ هزار و ۲۲۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در سال ۹۲ در هرمزگان بودند که ۷۷.۲ دهم درصد آنان در انتخابات آن سال مشارکت کردند و در سال ۹۶ هم یک میلیون و ۱۲۹ هزار و ۲۲۸ نفر واجد شرابط شرکت در انتخابات بودند که ۷۸.۶۹ صدم درصد آنان در انتخابات شرکت کردند. امسال هم امیدواریم با شور و نشاط مردم شاهد مشارکتی ۷۰ درصدی باشیم.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان با اظهار اینکه یک هزار و ۵۵۶ شعبه برای هرمزگان در نظر گرفته شده که یک هزار شعبه ثابت و ۵۵۶ شعبه سیار هستند، عنوان کرد: با توجه به صعب العبور بودن برخی مناطق هرمزگان مانند مناطق کوهستانی شهرستان‌های حاجی آباد، بشاگرد، میناب و همچنین برخی جزایر شعب سیار پیش‌بینی شده که با خودروهای مناسب این مناطق و شناورها به نقاط مورد نظر حمل می‌شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان دارای کرسی شوراهای اسلامی سه یا پنج نفره اند که در ۲۴ روستا داوطلب برای انتخابات شورای روستا ثبت نام نکرده بود که اکنون این تعداد به ۶ روستا کاهش یافته است، بنابراین انتخابات در ۴۵ شهر و یک هزار و ۳۱۶ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

به گفته رئوفی، بیش از ۹ هزار نفر امسال در برقراری امنیت انتخابات در هرمزگان همکاری دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *