توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تغییر شرایط اقتصادی هرمزگان در گرو تقویت بخش خصوصی است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: تغییر شرایط اقتصادی هرمزگان در گرو تقویت بخش خصوصی و واگذاری امور به این بخش است.

بازخبر/   محمدرضا صفا صبح امروز(۲۵ خردادماه) در دیدار با مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: خوشبختانه رشد شاخص های اتاق بازرگانی بندرعباس در بخش های مختلف قابل لمس است و امروز بسیاری از مشکلات بخش خصوصی توسط اتاق بازرگانی ریشه یابی، کارشناسی و حل می شود.

وی بیان کرد: عملکرد اتاق بازرگانی بندرعباس در بخش هایی همانند برگزاری نشست های شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی، بخش خدمات بازرگانی، بخش آموزش و بخش روابط عمومی و عرصه اطلاع رسانی و همچنین بخش تشکل ها و کمیسیون های تخصصی به خوبی قابل لمس است و به هیچ وجه قابل قیاس با گذشته نیست.

صفا ادامه داد: اعتماد دوباره فعالان اقتصادی به اتاق بازرگانی بندرعباس با تلاش های شبانه روزی و پیگیری های بدون وقفه به دست آمده است و امید می رود در آینده این اتاق بتواند در تصمیمات کلان اقتصادی کشور نیز نقش داشته باشد.

رییس اتاق بازرگانی بندرعباس بیان کرد: اینک ما در تمام کارگروه ها و نشست های مهم اقتصادی استان دارای جایگا و کرسی ثابت و حق رای هستیم و توانسته ایم با شرکت در نشست های مختلف سبب ساز تصمیمات و مصوبات بسیار خوبی در مباحث اقتصادی برای استان باشیم.

صفا در پایان از حمایت های بی دریغ مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی از پارلمان بخش خصوصی تقدیر و بیان کرد: بخش دولتی می تواند با استفاده از ظرفیت های قانونی خود به بهترین نحو با بخش خصوصی همراهی کند و اجازه ندهد قوانین غیرکارشناسی مخل فعالیت تجار و از دست رفتن سرمایه ها و فرصت های شغلی این بخش شود.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *