توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بیمارستان۱۶۰ تختخوابی میناب تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بیمارستان۱۶۰ تختخوابی میناب تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

بازخبر/دکتر حسین فرشیدی صبح امروز(۲۵ خردادماه) در خصوص بازدید از شهرستان میناب، اظهار کرد: عملیات اجرایی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب که بیمارستان آموزشی درمانی است به مساحت ۱۷ هزار و ۴۲۵ متر مربع، از بهمن ماه ۹۷ آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر فاز اول که شامل ساختمان‌ها به متراژ ۱۶ هزار و ۲۵۹ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۲۸ میلیارد ریال است تکمیل شده و پیش بینی می‌شود کل پروژه تا ۱۸ ماه دیگر هم در صورت تامین منابع مالی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی طی این بازدید با بیان اینکه میناب باید به قطب بهداشتی و درمانی شرق استان تبدیل شود، گفت: این مطالبه بحق مردم شرق هرمزگان است که با توجه به شاخص جمعیت، پراکندگی، محرومیت و دسترسی کمی که مردم به مراکز درمانی دارند، همچون بسیاری از استان‌های دیگر، در شرق هرمزگان یک دانشگاه علوم پزشکی داشته باشیم که بتواند بحث‌های بهداشتی درمانی این پنج شهرستان را مدیریت کند.

حسین رئیسی افزود: امیدواریم وزارت بهداشت و درمان، این مطالبه بحق مردوم را مورد توجه قرار دهد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *