توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

مردم به دلیل ترس از کرونا از سفر به عراق استقبال نمی‌کنند/ از ٢٠٠ پرواز در هفته به ١۵ پرواز رسیده‌ایم

ایلنا نوشت: معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در هفته های اخیر مجوز بیش از ٢٠ پرواز در هفته را به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و عراقی صادر کرده بودیم اما به دلیل نبود مسافر حدود ١۵ پرواز به اجرا رسید و عملیاتی شد.

بازخبر/ابوالقاسم جلالی درباره سفر به عتبات عالیات به شکل محدود و احتمال افزایش پروازها پس از کاهش محدودیت‌های صدور ویزای عراق اظهار داشت: استقبال از سفر به عراق بین ایرانیان بسیار کاهش یافته است.

وی با اشاره به تعداد پروازهای بین ایران و عراق گفت: درحالی که طبق توافقات با عراق امکان انجام ٢٠٠ پرواز در هفته بین شهرهای مختلف این دو کشور وجود دارد اما در حال حاضر فقط ١۵ پرواز انجام می‌شود.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در هفته های اخیر مجوز بیش از ٢٠ پرواز در هفته را به شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و عراقی صادر کرده بودیم اما به دلیل نبود مسافر حدود ١۵ پرواز به اجرا رسید و عملیاتی شد.

مردم به دلیل ترس از کرونا از سفر به عراق استقبال نمی‌کنند/ از ٢٠٠ پرواز در هفته به ١۵ پرواز رسیده‌ایم

جلالی درباره علت کاهش درخواست سفر بین ایران و عراق اظهار داشت: همواره از سوی ایران تقاضا برای سفر به عراق بیشتر بود امابه دلیل شیوع ویروس کرونا تقاضا کاهش یافته است.

وی ادامه داد: البته در ایام اربعین و دهه محرم با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا هیچ پروازی بین دو کشور برقرار نبود و درباره پروازها در این ایام در سال جاری هم منتظر تصمیمات و دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر میزان پروازهای داخلی به تعداد پروازهای قبل از دوران کرونا رسیده است، گفت: پروازهای داخلی از نظر تعداد به میزان پروازهای داخلی قبل از کرونا رسیده اما به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پذیرش مسافر با ۶٠ درصد ظرفیت هواپیما هنوز تعداد مسافران به میزان آن دوره نرسیده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *