توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تبلیغات رنگارنگ با وعده های خوش رنگ و لعاب

این روزها سطح شهر بندرعباس پر شده است از پوسترها و بنرهای رنگارنگ و خوش رنگ و لعاب نامزدهایی که با شعارهای بعضا ماورایی سعی در جلب اعتماد شهروندان دارند.

بازخبر/هرچه به ۲۸ خرداد و زمان انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر بندرعباس نزدیک تر می شویم، فعالیت های تبلیغی نامزدها به ویژه در بحث انتخابات ششمین دوره اسلامی شهر و روستا پر رنگ تر از گذشته می شود.

با گشت و گذاری در شهر بندرعباس و طی کردن خیابان ها با پوسترهایی مواجه می شویم که بدون نظم خاصی و محلی مشخص روی هم قرار گرفته و گویی رقابت بر سر این است چه کسی چهره و اسمش اول بیفتد!

شهر پر شده است بنرهایی که به شکلی نامناسب با داربست در سطح شهر با چیدمانی بی قاعده نصب شده و سبب سردرگرمی و گاها پوشاندن علائم راهنمایی و رانندگی و راهنمای خیابان ها شده است.

از نحوه تبلیغات و سردرگمی ها که بگذریم به شعارهایی می رسیم که گاها پا را فراتر از وظایف یک عضو شورای شهر گذاشته و حتی خبر از ایجاد پیست اسکی در بندرعباس و تبدیل این کلانشهر با شهرهای ساحلی جهان در مدت چهارسال آینده خبر می دهد شعارهایی که به جای ترغیب مردم سبب افسوس آن ها از این شعارزدگی ها شده است.

اما با گذری از این موضوع به فضای مجازی و تبلیغات و گروه هایی می رسیم که همچون قارچ شبانه بوجود آمده و پر می شود از تصاویر و برنامه های داوطلبین بی آنکه کسب اجازه یا رخصتی از افراد شود، گروه هایی که به محل تعریف و تمجید و به به و چه چه معدود افراد وابسته به آن نامزد می شود.

در کنار این مسائل وجود و ظهور لیست های متعدد از نمایندگان راه یافته و راه نیافته به مجلس گرفته تا فعالین سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این روزها سبب پیچیده تر شدن موضوع شده گرچه همواره انتخابات در استان هرمزگان و شهر بندرعباس نشان داده اقبال مردم هیچگاه به لیست ها نبوده و نیست بلکه شناخت، وابستگی فامیلی و فعالیت در زمان تبلیغات مهمترین عوامل در اقبال مردم است.

با توجه به استعفا سه نفر از داوطلبان شورای شهر و تأئید دو نفر در انتخابات شورای شهر و تأئید صلاحیت  ۱۶ نفر نیز در شورای اسلامی روستایی،۶۷۰ داوطلب در ۴۵ شهر استان رقابت خواهند کرد و انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد نیز به صورت الکترونیکی در شهر بندرعباس برگزار می شود و شمارش آرا نیز به صورت سیستمی انجام می شود.

حال در فرصت باقیمانده تا انتخابات و شرایط ویژه کرونایی که سبب کاهش برنامه های جنبی در ستادهای انتخاباتی شده است، باید شاهد باشیم ببینم ۱۱ فردی که صاحب کرسی در صحن علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس می شوند، چه کسانی خواهند بود؟!

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *