توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان:

فاصله بین تزریق دوز اول و دوم واکسن آسترازنکا تا سه ماه مشکلی ندارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: فاصله بین تزریق دوز اول و دوم واکسن آسترازنکا نیز تا سه ماه مشکلی ندارد و به محض دریافت سهمیه واکسن، تزریق دوز دوم آن سریعاً آغاز می‌شود.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: با جان باختن ۶ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان، شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۳۵۰ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۱۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۶۰ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، تصریح کرد: از مجموع بستری ها، ۸۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۲ نفر از آن‌ها وخیم است.

وی با بیان اینکه افرادی که دوز اول واکسن کرونای سینوفارم و آسترازنکا را دریافت کرده اند نگران دریافت دوز دوم نباشند، اظهار کرد: فاصله بین تزریق دوز اول و دوم واکسن سینوفارم از ۴ تا ۸ هفته متغیر است و به همین علت نگرانی از بابت تاخیر در تزریق این دوز وجود ندارد.

نوروزیان اضافه کرد: فاصله بین تزریق دوز اول و دوم واکسن آسترازنکا نیز تا سه ماه مشکلی ندارد و به محض دریافت سهمیه واکسن، تزریق دوز دوم آن سریعاً آغاز می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان با بیان اینکه تزریق دوز دوم به داوطلبان بصورت پیامک اطلاع رسانی می‌شود، به مردم تاکید کرد به هیچ وجه بدون دریافت پیامک برای تزریق واکسن مراجعه نکنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *