اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

عملیات اجرایی سالن ۶ هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بر تسریع در تکمیل و بهره برداری از پروژه های ملی هرمزگان که پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰درصد دارند تاکید کرد.

بازخبراحمد مرادی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی وزیر ورزش و جوانان در هرمزگان، خاطرنشان کرد: در این نشست با تأکید بر اتمام پروژه های ورزشی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰درصد، این پروژه ها باید تا پایان دولت و سال جاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه شهر بندرعباس جز معدود مراکز استانی است که ورزشگاه ۶ هزار نفری نداشت، تصریح کرد: با تأمین اعتبار مشارکتی این پروژه از محل اعتبارات وزارت ورزش و اعتبارات استانی، عملیات اجرایی سالن شش‌ هزارنفری بندرعباس تا پایان دولت آغاز می شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی همچنین از بهره برداری از فاز نخست ورزشگاه ۶ هزار نفری میناب نیز خبر داد و افزود: در فاز نخست این پروژه، زمین چمن و پیست دو و میدانی این ورزشگاه تا یک ماه آینده آماده افتتاح می شود.

مرادی همچنین از اتخاذ تصمیمات لازم برای تکمیل سالن سام و زال قشم خبر داد و بیان کرد: با پیگیری انجام شده از سوی استانداری هرمزگان و با دستور وزیر ورزش و جوانان، شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان مکلف به رفع موانع اجرایی این پروژه شده و اویل تیرماه، عملیات اجرایی این پروژه با شتاب بیشتری انجام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۵ سالن ورزشی و ۳۰ زمین چمن ورزشی آماده بهره برداری است که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در تیرماه به بهره برداری خواهد رسید.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *