توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

پیش بینی شناور و بالگرد جهت حمل صندوق های رای گیری به جزایر و مناطق صعب‌العبور هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در مجموع آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سراسر استان هرمزگان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی وجود دارد.

بازخبر فریدون همتی شب گذشته (۲۳ خردادماه) در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های استان هرمزگان برگزار شد، با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد، عنوان کرد: هماهنگی بسیار خوبی میان هیأت اجرایی و مجریان انتخابات و هیأت نظارت بر انتخابات و همچنین نیروی انتظامی، سپاه امام سجاد “علیه السلام” و دیگر نیروها برای تامین امنیت و برگزاری انتخابات در هرمزگان وجود دارد.

وی ادامه داد: با همکاری خوب همه اقشار مردم به عنوان معتمدین برگزاری انتخابات، ۳۴ هزار نفر از این اقشار، مسئولیت برگزاری انتخابات در هرمزگان را بر عهده دارند.

استاندار هرمزگان با اشاره به برنامه‌ریزی های خوب در این راستا، افزود: همه امکانات لازم و همچنین تدابیر بهداشتی جلوگیری از بیماری کرونا در راستای برگزاری انتخابات در هرمزگان پیش‌بینی شده است.

همتی از افزایش تعداد شعب و صندوق های سیار اخذ رأی در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: از ساعت هفت صبح روز جمعه ۲۸ خرداد، فرآیند اخذ رأی آغاز می‌شود و از مردم می‌خواهیم حضور در شعب رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند و از همان ساعات اولیه برای مشارکت در انتخابات حضور پیدا کنند تا با توجه به لزوم فاصله‌گذاری برای پیشگیری از بیماری کرونا، با تراکم جمعیت مواجه نشویم.

وی گفت: برای مناطق پرجمعیت نیز علاوه بر شعب ثابت، صندوق های سیار در نظر گرفته شده که بلافاصله به آن مناطق اعزام خواهند شد، تا به سرعت اخذ رای انجام شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در شهر بندرعباس، انتخابات شورای اسلامی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و همچنین برای جزایر و مناطق صعب‌العبور استان نیز امکانات لازم از جمله خودروی مناسب، شناورها و بالگرد جهت حمل صندوق های رای گیری پیش بینی شده است.

همتی بیان کرد: در مجموع آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در سراسر استان هرمزگان با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی وجود دارد.

وی اضافه کرد: مردم شریف هرمزگان در این دوره نیز به لحاظ مشارکت در انتخابات، حضوری حماسی، باشکوه و حداکثری خواهند داشت.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران، به طور دقیق وظایف خود را انجام دهند و بر کار دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها، نظارت دقیق داشته باشند تا ارائه خدمات به مردم به نحو مطلوب تداوم داشته باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *