ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10

سوءاستفاده از نام استقلال و پرسپولیس ادامه دارد/ بعد از نظری، نوبت به صدری رسید

فارس نوشت: مجید صدری که از مخابرات به تیم پرهوادار پرسپولیس آمد و با ایده‌آل نشان دادن شرایط باشگاه توانست نام و آوازه‌ای برای خودش دست و پا کند.

بازخبرحجت نظری پس از حضور صوری در هیات مدیره استقلال و ناکامی در اخذ صلاحیت برای شورای شهر، به ریاست ستاد انتخاباتی همتی در شهر تهران درآمده است. حالا اما مجید صدری که از مخابرات به تیم پرهوادار پرسپولیس آمد و با ایده‌آل نشان دادن شرایط باشگاه توانست نام و آوازه‌ای برای خودش دست و پا کند، کاندیدای دور جدید شورای شهر شده است.

پرسپولیس این روزها علاوه بر ۳۰ میلیارد تومانی که به واسطه حضور همین افراد به شرکت‌های مخابراتی بدهکار شده است، پرونده کالدرون و دستیارش، مطالبات بازیکنان و کادرفنی، طلب بوژیدار رادوشویچ و … را پیش روی خود می‌بیند. همانند سال‌های گذشته وضعیت استقلال و پرسپولیس روز به روز بغرنج‌تر می‌شود و این در حالی است که رفقای گرمابه و گلستان سلطانی‌فر در این دو باشگاه به فکر ساختن آینده‌ای برای خود هستند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *