اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟ یک عامل عجیب که خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می‌دهد

احتمال رگبار پراکنده باران در ارتفاعات هرمزگان وجود دارد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

بازخبرمرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: امروز یکشنبه ۲۳ خرداد وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی تا شمال غربی برروی خلیج فارس، تنگه هرمز و مناطق دریایی استان پیش بینی می‌شود و دریا نسبتاً مواج است.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه سرعت باد در ساعات بعد از ظهر و شب بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع امواج دریا تا یک و نیم متر می‌رسد، اظهار کرد: تردد شناورها با احتیاط صورت پذیرد و شناورهای سبک و صیادی از تردد خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات استان رشد ابر با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: این شرایط جوی و دریایی به تناوب تا روز چهارشنبه ۲۶ خرداد، در استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان عنوان کرد: از نظر دمایی در این مدت، روند افزایش نسبی دما ۱ تا ۳ درجه سلسیوس مورد انتظار است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *