توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

بستری ۱۰۷ کرونایی جدید در بیمارستان‌های هرمزگان/شمار فوتی‌ها به ۱۳۴۴ نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۴۲ ‌نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند.

بازخبر/دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، با فوت هفت بیمار کرونایی دیگر، شمار جانباختگان ناشی از این بیماری در هرمزگان به هزار و ۳۴۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه ۱۰۷ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند و اکنون در مجموع ۵۴۲ ‌نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، ۸۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۳ نفر از آنها وخیم است.

نوروزیان با اشاره به اینکه از ۱۳خرداد دوز دوم واکسن پاستور آغاز و تا روز گذشته ۲ هزار و ۱۳۹ هزار نفر این واکسن را دریافت کردند، تصریح کرد: دواطلبانی که پیامک مرحله دوز دوم واکسن را دریافت نکرده اند می‌توانند با شماره ۳۱۱۸ تماس بگیرند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *