توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

محدودیت‌های کرونایی سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ادامه دارد؟

فارس نوشت: جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اعمال محدودیت‌های سفر به شهرهای نارنجی و قرمز خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ بندی در تمام شهرها اعمال می‌شود.

بازخبر/ سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر تردد عادی و روان خودروها در جاده‌های کشور در جریان است.

سردار حسینی اعلام کرد: ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی کشور اعم از گلستان، گیلان و مازندران فارغ از رنگبندی کرونایی اعمال می شود.

وی تصریح کرد: ممنوعیت خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها اعمال شده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی سفر به شهر نارنجی را دریافت خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مأموران پلیس راه و راهور ناجا در سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور حضور دارند و علاوه بر مدیریت ترافیک نسبت به اعمال قانون رانندگانی که اقدام به سفر غیر مجاز کنند اقدام خواهند کرد.

وی گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح فارغ از رنگ بندی در تمام شهرهای کشور اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص عملکرد پلیس راهور در مواجهه با ترافیک احتمالی بعد از ظهر جمعه خاطرنشان کرد: پلیس راهور برنامه‌ای برای یک طرفه کردن جاده ها ندارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *