ده معضل اصلی آموزشی حوزه فناوری اطلاعات از زبان محمد نصیری توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10
رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده در استان هرمزگان:

مهرعلیزاده با نگاه تحول خواه به میدان آمده است

رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده در استان هرمزگان در مناظرات انتخاباتی مشاهده کردیم که مهرعلیزاده موضوعی پنهان ندارد و شفاف دیدگاهیش را ارائه می کند، اظهار کرد: نگاه وی به سمت اصلاحات اقتصادی و فرهنگی است تا شاهد رفاه و آسایش مردم باشیم.

بازخبر/  علیرضا درویش نژاد در گفت و گو با ایسنا، افزود: محسن مهرعلیزاده از نامزدهای برجسته این دوره انتخابات ریاست جمهوری است که با نگاه تحول خواه به میدان آمده است و به طور حتم از وی حمایت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه به دلیل تجارب بالای اجرایی و مدیریتی در مهرعلیزاده به طور حتم در صورت انتخابش شاهد نگاهی جدید در حوزه های سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش خواهیم بود، تصریح کرد: امیدواریم حضور افرادی همچون محسن مهرعلیزاده علاوه بر شور انتخاباتی سبب بالارفتن مشارکت مردم در روز انتخابات شود.

رئیس ستاد محسن مهرعلیزاده در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در مناظرات انتخاباتی مشاهده کردیم که مهرعلیزاده موضوعی پنهان ندارد و شفاف دیدگاهیش را ارائه می کند، اظهار کرد: نگاه وی به سمت اصلاحات اقتصادی و فرهنگی است تا شاهد رفاه و آسایش مردم باشیم.

وی با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا علاوه بر افزایش مشارکت اقبال عمومی را به محسن مهرعلیزاده در هرمزگان بالا ببریم، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون اقبال عمومی به مهرعلیزاده در هرمزگان به ویژه پس از مناظرات مناسب بوده است و باید تا پایان زمان تبلیغات انتخاباتی به ارائه برنامه هایش در استان هرمزگان بپردازیم.

درویش نژاد در پایان با اشاره به اینکه امروز حکم روسای ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده در شهرستان های هرمزگان زده خواهد شد، عنوان کرد: امیدواریم در روز ۲۸ خرداد شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی و انتخاب آگاهانه و اصلح باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *