توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد
رییس کانون زنان بازرگان استان هرمزگان:

به دنبال ارتباط زنان بازرگان هرمزگان با کشورهای دیگر هستیم

رییس کانون زنان بازرگان استان هرمزگان گفت: رایزنی برای ایجاد ارتباط با زنان بازرگان کشورهای دیگر از مهم ترین اولویت این کانون درسال جاری است.

بازخبر/ فرحناز علوی  در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: کانون زنان بازرگان استان هرمزگان با پیگیری ها و حمایت های اتاق بازرگانی بندرعباس به ویژه حمایت های بی دریغ رئیس اتاق دارای دفتر مستقل و مجزاست و تمام امکانات برای پیشبرد اهداف این کانون با تدوین برنامه های راهبردی مهیاست.

وی افزود:  همچنین در راستای بسط و گسترش سیطره عملکردی این کانون به زودی نمایندگی های این کانون را در شهرهای میناب، جاسک، کیش و قشم راه اندازی و افتتاح می کنیم که سال گذشته موفق شدیم نمایندگی کانون زنان بازرگان استان هرمزگان  را در بندرلنگه افتتاح کنیم.

علوی ادامه داد: انعقاد تفاهمنامه با بسیج مهندسی برای ارائه آموزش های رایگان و برگزاری دو دوره وبینار آموزشی برای بانوان عضو نیز از دیگر عملکردهای این کانون طی سال گذشته بوده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *