آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان:

نیازمند رئیس جمهوری هستیم که تعامل با جهان را دنبال کند

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان گفت: هر چند جامعه با مشکلات مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی روبروست اما برای فائق آمدن بر مشکلات، انتخاب رئیس جمهوری که تعامل با جهان را دنبال می کند و به خوبی از پس مشکلات بر می‌آید، ضروری است.

بازخبر/  ابراهیم امینی پوری شب گذشته(۱۹ خردادماه) در آیین افتتاح رسمی ستاد عبدالناصر همتی در استان هرمزگان، اظهار کرد: انتخابات از مظاهر مردمسالاری  و حق مهمی ست که بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به مردم داده شده است.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی همتی در هرمزگان با اشاره به اقدامات انجام شده، افزود: با توجه به ورود عبدالناصر همتی در عرصه رقابت سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، از یک هفته قبل مقدمات لازم برای فعالیت ستاد در شهرستانهای استان فراهم و ۱۹ خرداد نیز رسما فعالیت آن با حضور حسین مرعشی عضو ارشد حزب کارگزاران ایران و نائب رئیس جبهه اصلاح طلبان کشور، فعالان سیاسی، جوانان، اقشار و صنوف مختلف آغاز شد.

امینی پوری بیان کرد: با عنایت به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع بیماری کرونا عمدتا تبلیغات انتخاباتی بصورت مجازی است .لذا تمهیدات لازم اندیشیده شده تا انشاالله برگ زرین دیگری از حضور و مشارکت مردم رقم خورد.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی همتی در هرمزگان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری خاطرنشان کرد: یقینا مشارکت مردم برای کشور و حاکمیت هم از بعد داخلی و هم خارجی حائز اهمیت می باشد هر چند با برخی رفتارهای جفاگونه برخی کاندیداهای که قابلیت شور آفرینی، نشاط سیاسی در جامعه را داشتند فرصت حضور از آنها سلب شد اما با همین شرایط باید در عرصه حاضر باشیم.

امینی پوری با اشاره به اقبال مردم هرمزگان نسبت به تفکر اصلاح طلبی تصریح کرد: مردم استان هرمزگان همواره به تفکر اصلاح طلبی گرایش داشته و این موضوع در انتخابات گذشته به اثبات رسیده است .تقریبا سی تا ۴۰درصد جمعیت استان را برادران و خواهران اهل تسنن تشکیل می دهند که همه همراه تفکر اصلاحات بوده و آرای آنان بسیار تاثیر گذار بوده و هست و امیدواریم همچنان هرمزگان در این انتخابات همراهی خود را با اندیشه اصلاح طلبی امتداد بخشند.

وی جذب مشارکت مردم را زمینه ساز موفقیت جریان اصلاحات دانست و عنوان کرد: حضور اصلاح طلبان در مدیریت کشور منوط به مشارکت حداکثری است. هر چند جامعه با مشکلات مختلف به ویژه مشکلات اقتصادی روبروست اما برای فائق آمدن بر مشکلات، انتخاب رئیس جمهوری که تعامل با جهان را دنبال می کند و بخوبی از پس مشکلات بر می آید ضروری است. متاسفانه مشکلات کشور ناشی از برخی تفکرات است.

امینی پوری ویژگی‌های عبدالناصر همتی را شرح داد و خاطر نشان کرد: همتی به دنبال توسعه، عمران ،رفاه اجتماعی و حرکت جامعه به سمت حل مشکلات اقتصادی می باشد لذا همانطوری به کرات تاکید دارند هر نفر ده نفر را دعوت به مشارکت در انتخابات کنند. ما هم انتظار داریم هواداران، اصلاح طلبان و حامیان همتی با رعایت اخلاق انتخاباتی این تفکر و اندیشه را تبلیغ و ترویج کنند، هر چند برخی رقبا شیوه ای غیر از این را دنبال کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *